![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg prøver å finne sete-konfigurasjon på SQ 777 fra CPH. Jo mer jeg sjekker, jo mer forvirret blir jeg. Jeg vet de er i ferd med å oppgradere 777-200 ER til de nye SpaceBed-setene, men hvor langt er de kommet? Hvilke seter er i flyene i dag? Ser ut til være 5 forskjellige versjoner...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Spacebed var de gamle.
Jeg har også hatt samme problemet med å finne ut av når de har tenkt å oppgradere her. Kan knapt huske jeg har lest en tripreport fra denne ruta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, jeg mente de nye 380-style setene. Har fløyet med SQ 380, blir litt nedtur å gå tilbake til de gamle setene etter det.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Har lest at Ams iallfall prioriteres før Cph, men usikker på når alle fly skal være ferdige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, AMS er først i.h.h. til SQ:
http://www.singaporeair.com/jsp/cms/...s/ne121221.jsp Ellers sier jo ikke tabellen stort.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Fløy denne for en måned siden, gammelt fly med "Barco" prosjektor i taket (nostalgisk), gamle seter som ikke blir flate og dårlig IFE skjerm. Satt på første rad som var 11. Helt ok, men slett ikke imponerende i forhold til SAS eller Finnair IC.
Last edited by M-Jet; 06-05-2013 at 17:17. Reason: Typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hvorfor ikke reise via andre steder... Reiser ofte til Asia med SQ og velger LHR eller FRA. Sistnevnte er bedre enn slitsomme LHR . Riktignok i økonomi, men liker 380. Har forlengst kuttet ut CPH ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Fløy også CPH-SIN i biz for en måned siden. Helt ok, men ikke akkurat den mest glitrende kabin og biz.opplevelse, ville kanskje prioritere annet selskap inntil SQ får oppgradert disse 777'ene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
SQ777, enig, hadde en tur med SQ 380 i business fra LHR tidligere i år, helt konge.... Det dukket imidlertid opp noen gunstige priser via CPH forleden dag. Nå forsvant disse igjen, så endte opp med LH 380 til SIN og OS 777 "Neue Business Klasse" tilbake fra BKK, også til en gunstig pris. SIN - CHC ble en bonusbillett med SQ, BNE - BKK med TG. Lokalt der nede med NZ. Kan ikke si jeg liker business-setene til LH, men 380'n er jo uansett behagelig. Dessuten 150% EQM hos UA med LH og OS. Så da er alt klart! :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ble litt nyskjerrig på hvor mange fly SQ har med gammel config av 772 maskinene de bruker på CPH. Etter litt søk hos Flightradar avdekker av følgende maskiner er brukt den siste tiden:
9V-SVH 9V-SVN 9V-SVO 9V-SVC 9V-SVJ 9V-SVK 9V-SVM Dvs minst 7 maskiner med gamle biz seter. Sånn til info hvis noen lurte! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Singapore Airlines med SIN-SFO nonstop | Someone | Flyforum | 0 | 15-06-2016 22:22 |
Singapore øker på SIN-CPH | Someone | Flyforum | 10 | 14-11-2012 11:29 |
British Airways/Singapore Airlines sin Concorde-rute til Singapore | Chriscross | Flyhistorisk forum | 4 | 29-03-2012 12:11 |
SIN-NRT-YYZ med Singapore Airlines og Air Canada | ex_trd | TripReports | 5 | 16-11-2009 13:00 |
A380-Singapore Airlines går sin gang.......... | ENTO | Flyforum | 5 | 21-12-2007 11:37 |