![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk!
Kom arbeidslyst og du skal motstand finne! ![]() Nuvel, ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Når jeg ser opp mot Marka kan jeg jeg fastslå at det hadde fristet med en skitur, i det minste en tur med hodelykt etter jobb. Men siden min arbeidsgiver mener mitt nærvær trengs i Aberdeen, blir det å sette kursen så i lende utpå ettermiddag. SAS til SVG, også Widerøe det siste stykket. Begynner å bli en stund siden jeg fløy sistnevnte. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 05-02-2013 at 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En riktig god morgen ifra Pattaya. Her er det nok en flott dag værmessig med sol og blå himmel. Dagen idag blir av det late slaget. Har man ferie, ja så har man pinadø ferie. Skål
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Trøtt som et epletre, men på en god måte.
Ha en strålende dag, alle sammen
![]() |
#5 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra Østre Aker`n, vi skriver allerede tirsdag og forhåpentligsvis er jeg ferdig med arbeidsdagen om jeg lukker øynene og teller til ti..
Faen, funka ikke. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra det Sørlandske.
Videre jobb med månedsavslutt i dag før det blir styremøte i kveld. Restaurantene i byen har en kampanjeuke de kaller "spis for 100". Dvs alle restaurantene tilbyr en rett til bare 100 kr. Så i dag blir det ut og spise både i lunsjen og etter jobb/før styremøte. Good times! Ord for dagen: Man kjenner ikke dagen før polet er stengt! ![]() Så det så! Good day! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Nattvakt en av tre unnagjort. Brødskiver kastet innpå, gullstrupen er skylt med væske fra kua (uten åbbåj) så en kjapp kost oralt og vips så er man i drømmeland. Håper dagen blir laaaang.
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra Tananger
Her skjer det ikke så mye, annet enn at jeg kommer til å leke med noe lett-crude idag. Gleder seg til neste ferietur, dessverre så er ikke det før i slutten av mars ![]() Det så ut som om det lå noe hvitt på bakken her i morges, men det er borte nå, heldigvis. Hadde ikke hatt noe i mot helg akkurat nå... Ha en fin dag forumister
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
![]() |
#10 |
Front section flyer
|
![]()
Go tirsdag fra Pattaya beach.. Lite søvn i natt så da bestilte man seg en flytur for nok et visa run. Denne gangen uten dragen.
![]() ![]() .Hehe trur de single gjør sånn ja ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra IFI, UiO.
Fått utlevert obligatorisk oppgave i Systemutvikling. Temaet er sentralisert bookingsystem for et flyselskap som har ekspandert. Må passe på å holde seg faglig og ikke bli for flynerd på oppgaven... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Betryggende å høre at du er så monogam.
Du fallt for den derre "Me love you long time"?? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Front section flyer
|
![]() Quote:
![]() Falt ikke for den der gett, men hadde flaks. Finnes skikkelige jenter her nede og ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God kveld fra TG sin lounge i SIN. Føler meg omringet av skandivavere i loungen. Skal finne ut om det er mulig å loungehoppe mellom terminalene air-side. Vender snuten hjem igjen etter en uke i Asia. I kveld blir det SK fra BKK.
Ha en bra dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En riktig god sften ifra barkrakken!! Sitter her å har en hyggelig prat med Kåre imself. Ha en fredfult aften..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
G'ettermiddag .. godt ute i dagens arbeidsøkt .. skyet og passe kaldt ute til å holde på her. Lunch'en er unnagjort - nå venter en mugge Peet's Coffee og et stykke cheesecake.
Rock on! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God lunch fra House of Miles i Colorado Springs. Her er man i full gang med aa integrere en god del nyansatte som skal hjelpe oss gro butikken enda mer.
Blir her til torsdag, overnatting i Casa Petersen betyr mye god mat denne uken |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra kontoret i Oslo....
Her blir det litt kveldsjobbing med en avgjørelse. Tapte mye tid midt på dagen da jeg måtte løpe hjem til min nye leilighet (den også i Homansbyen, flytter for tredje gang innenfor en 300m radius ![]() Berederen fra norske OSO Hotwater måtte gi tapt etter 29 og et halvt års tjeneste som vannvarmer i leiligheten. Den ble i dag erstattet av en 200 liters modell fra samme produsent. Hans down for forbrukerelektronikk som har en varighet på 30 år, uten service og ettersyn, og som brukes hver eneste dag. Ikke mye som havner i den kategorien. Vel vel, tilbake på kontoret, og kr 8 000 fattigere etter rørleggerens spontanbesøk. På tide å gjenoppta skrivingen.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 14 | 30-09-2014 20:27 |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 17 | 23-09-2014 15:07 |
God Tirsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 22 | 20-11-2012 21:25 |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 16 | 03-04-2012 15:16 |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 15 | 20-03-2012 18:41 |