![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fant tilfeldigvis denne mailen i spam folderen min. Glad jeg fant den! Hadde jo fått bestillingsbekreftelse, og tenkte ikke over om jeg hadde fått e-ticket kvittering..
Kjære kunde, Vi kunne ikke fullføre bestillingen. Din reservasjon er kansellert. Ditt kredittkort har ikke blitt belastet. Årsaken er at vi ikke har billettsalg-avtaler med et eller flere flyselskaper på reiseruten din. Vennligst se bort fra den automatiske bekreftelsen du fikk tilsendt på e-post. Vi beklager det inntrufne, og anbefaler at du bestiller din reise direkte fra flyselskapethjemmeside eller via et reisebyrå. Vennlig hilsen Widerøe Internet Booking |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Hvem gjaldt dette for da...?
Sånn at vi unngår fremtidige misforståelser mener jeg..... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
dette var China Southern CZ
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flysitter
|
![]()
Hadde samme problemet ifjor med Hawaiian Airlines
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Jeg opplevde også lignende en gang, da hadde interlineavtalen midlertidig falt ut og eposten ble autogenerert, løste seg på chaten etterpå. Synd selskapet kommer opp bookbart i slike tilfeller.
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg har vel rekord i å finne obskure selskap i Afrika som wideroe.no viser priser på men ikke kan billetere til syvende og sist...
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja, men vi er glade i deg likevel!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oppgradere et segment uten å utstede ny billett? | TommyL | Reiseforum | 7 | 27-09-2014 22:31 |
Hvor mange navebrødre kan fly på samme billett? | robertaas | Småprat | 10 | 06-03-2014 03:58 |
Wideroe.no: Hvor langt i forveien kan man bestille? | jcnorway | Reiseforum | 0 | 30-09-2008 09:41 |
Inn til USA? Du må godkjennes før du kan kjøpe billett! | ENGM RAMP | Flyforum | 24 | 12-02-2008 12:24 |