![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Skal for første gang til Gran Canaria (sånn går det når en blir tobarnsfar) og har noen spørsmål om returen derfra. Åpner innsjekk 2 timer før for SAS-flighter? Er det dedikert innsjekk for Eco-extra/Star Gold? Mener å ha sett at SAS ikke tilbyr kontraktlounge der nede, noen som vet om det stemmer? Noen som har prøvd Prioritypass loungen? Koster det noe i gebyr å bestille spesialmat på forhånd (vegetar, kosher etc) når en er i eco-extra? Noen som har forslag til hva en bør bestille for å få noe mer spennende enn et halvt rugbrød og sild?
For mine medpassasjerer håper jeg at SAS har funnet på noe lurt for å blokkere midtesetet mellom meg og min datter i eco extra. ![]() Last edited by Chriscross; 26-11-2012 at 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Åpner innsjekk 2 timer før for SAS-flighter? JA Er det dedikert innsjekk for Eco-extra/Star Gold? JA Koster det noe i gebyr å bestille spesialmat på forhånd (vegetar, kosher etc) når en er i eco-extra? NEI God tur! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Takker for svar så langt. Noen som har erfaring med ulike måltid, og da både fra Osl og fra Lpa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Måltid er ikke rare greiene.. Se rapport fra Scanflyer strekket ALC-OSL, er noe lignende.. Ledig midtsete ville jeg ikke forventet heller da disse avgangene som oftest går smekkfulle! Anbefaler å sitte på rad 2 dersom du ikke vil ha dotrekkerne opp i fanget/stående på armlenet ditt osv
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
LPA - Gran Canaria Airport - 10. April 2014 | sirpjalle | Bilder & foto | 5 | 30-04-2014 07:59 |
Las Palmas (LPA) er blitt Gran Canaria | LN-RJJ | Småprat | 2 | 04-03-2012 20:12 |
Bilder fra Gran Canaria Airport (LPA) | sandnes | Bilder & foto | 14 | 22-12-2009 13:40 |
Islas Airways og Binter Canarias på: LPA-ACE-LPA (Gran Canaria-Lanzarote) | Blackhawk | TripReports | 19 | 28-03-2009 15:54 |
Spotterbilder fra Gran Canaria/LPA (m/ maritimt innslag) | Blackhawk | Bilder & foto | 20 | 13-03-2008 02:24 |