![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har akkurat bestilt reise med Lufthansa på wideroe.no for to voksne og ett barn. Syns det var litt rart at jeg fikk to referansenr tilbake, men så fikk jeg enda en mail om barn som reiser alene! Det viser seg at barnets reise har fått eget referansenummer. Tok en tur innom widerøe-chaten og der sier de at Lufthansa har splittet bestillingen, men de har notert at barnet reiser sammen med voksne.
Får jeg noen problemer med dette? Er ikke noe redd for å sjekke inn på OSL med denne merkelige splittede bestillingen, men returen er fra VKO - Moskva - og der er jeg mer usikker på hva som kan skje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er ikke noen grunn til at det skulle være noe problem. Eneste å passe på er hvis man sjekker inn online eller på automat, at man må gjøre det i to omganger og greit å passe på seter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Scanflyer Silver
|
![]()
Skjedde samme med meg ifjor da jeg bestilte billetter til meg og niesa mi. Så lenge begge referanse er linket sammen, så skal det ikke være noe problem. God tur
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå har jeg prøvd igjen og bestilt samme reisen på Lufthansa sine sider. Også der endte det opp med to referansenr, barnets reise på et nr. og de to voksne på et annet. Himmel og hav.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Y + C i samme bestilling hos Lufthansa? | petter380 | Reiseforum | 4 | 02-06-2014 12:46 |
Lufthansa og nye Berlin (splittet fra Lufthansa forsøker å stanse Emirates i Tyskl.) | AirbusTrond | Flyforum | 3 | 17-01-2011 11:02 |
Lufthansa - setereservasjon ved bestilling | kristian | Flyforum | 24 | 15-05-2008 23:36 |
Bestilling av Lufthansa-billetter på sas.no | FlightDeck | Flyforum | 18 | 30-04-2008 16:27 |