![]() |
|
![]() |
#1 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hei!
Jeg skal reise med pappa en tur i januar vestover og han ønsker Y bort (med mulighet for oppgradering med poeng) og C (betalt) hjem. Han vil altså svi av sine poeng den ene veien. Hvordan kan man velge Y bort og C hjem på samme bestilling? Det eneste jeg har fått til så langt er med Air Canada. Problemet er at han ønsker Lufthansa tur/retur, og jeg ser for meg at det er litt problematisk å få til oppgradering med SK-poeng på en AC codeshare hos LH ![]() Går det ikke med Lufthansa eller er jeg helt surrete i hodet? Har testet ulike metoder, ja til og med gode gamle Widerøe uten å lykkes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Joker
|
![]()
Gjør søk på økonomi, så dukker business opp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Powder hound
|
![]()
Hei, ser du bruker "UK"-siten og jeg bruker Norge - da får jeg kun opp Economy Saver, Economy Basic, Economy Basic Plus og Economy Flex... :-/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Joker
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Powder hound
|
![]()
Og nå prøvde jeg å lure systemet ved å si at jeg var fra UK, men blir overført til Norge siden jeg som utgangspunkt har booking i Norge #firstworldproblems
![]() Ser ut som telefon er eneste utvei ja, pokker... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bestilling av billetter hos SAS | _volcom_ | Reiseforum | 14 | 12-08-2014 15:32 |
Bestilling hos Star Tour | Boeing_fan | Reiseforum | 1 | 30-01-2011 00:48 |
Bestilling av billetter hos Singapore | Someone | Reiseforum | 6 | 13-05-2010 08:05 |
Sportspris og bestilling hos WF | SK384 | Flyforum | 4 | 23-01-2006 15:22 |