![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
Posts: 7,505
|
![]()
Leser i Flynytt Nr 1/2012, om SAS sin reservasjon av LN-RGA-Z/I registreringene, og der står det at LN-RGI som skulle leveres i Februar i 2014 egentlig var en B737-96NER men er endret i ettertid til -800, noen som vet mere?
Skal scane anonsen inn i kveld! Last edited by Trdfly; 07-03-2012 at 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,862
|
![]()
En GECAS maskin ... ?
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,372
|
![]()
De er vel eid av GECAS alle de som kommer fra fabrikken, er de ikke?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
Posts: 7,505
|
![]()
De skal være eid av leasingselskapet og er ny fra fabrikken, men om det er GECAS vet jeg ikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,287
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
critical mind
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,794
|
![]() Quote:
Etter denne kunde gikk konk, sa har GECAS forandred alle sine bestillinger til -800, rett og slett fordi de er sa mye lettere a plassere pa apent marked. Talk about risk minimum...
__________________
Business Analyst |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Apr 2006
Posts: 898
|
![]() Quote:
__________________
Hello I'm using internet explorer I hope this message sends in time. Happy new year 2006 -Fredrik Propell- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]() Quote:
I hovedstadstriangelet. Syden- og charter-ruter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,372
|
![]()
Da hadde de fått en annen leveringsposisjon av GECAS ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
Posts: 7,505
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
critical mind
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,794
|
![]() Quote:
SK har en 200+ seter fly og dersom de har större behov, sa ma de finne smarte lösninger a slinge disse flyene inn pa de mest lönnsomme avganger... Trekant-Flygninger er nökkelordet her...
__________________
Business Analyst |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Apr 2006
Posts: 898
|
![]()
Det var jo forsåvidt en grei spådom på hvor de måtte blitt plassert.
__________________
Hello I'm using internet explorer I hope this message sends in time. Happy new year 2006 -Fredrik Propell- |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS og Leasede A320/B737 | sk931 | Flyforum | 525 | 12-02-2018 19:26 |
Kabinen i SAS sine "nye fly" - A320, B737 og andre | Star Flyer | Småprat | 1 | 26-01-2014 11:17 |
Avgang med 737 vs Q400 (splittet fra: SAS overtar TRD-CPH?) | thnp | Flyforum | 11 | 28-03-2011 23:44 |