![]() |
|
![]() |
#21 |
Free Luigi
|
![]()
Nå er jeg spent på hva som feiler flyet som har ført til "FULL ALARM OG TOTAL FULLSTENDIG SUPERUTRYKNING" på Gardermoen....
![]() Har forøvrig vært på fjelltur i dag også. Herlig vær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Borte i vest er det ogsaa hjemmekontor som vanlig paa fredager...har hatt en interessant opplevelse med Comcast (vaar Cable, og Internet Leverandoer (and absolutely no friend of mine!! ). Paa Onsdag roek et eller annet utstyr hos Comcast her paa Bainbridge, null Internet, null telefon og null TV (trodde vi)...og Clompcast er ikke akkurat kjappe saa det varte til ut paa Torsdag ettermiddag foer de fikk snurr pa sakene igjen...av gammel vane slo jeg paa TV'en ved nyhets tid og den virket !! riktignok var dette TV #2 som ikke har Cable Box / Digital diverse....saa nysjerrigheten tok overhaand...koblet fra den Digitale Boxen paa LCD Tv'en og koblet Cablen rett inn i TV, og voila...det virket ogsaa...saa kjoerte jeg installasjons programmet paa TV'en for aa finne kanaler automatisk...og joda det rant inn kanaler....baade HD og "normale" - HD var faktisk bedre og langt bedre organisert; Kanal 9 = Normal 9.1 = HD langt bedre enn Clomcast som har HD paa 109....i tillegg fant vi ut at ALLE de kanalene vi ser paa er tilgjengelige og med bedre kvalitet (vi ser lite paa TV, men liker aa se PBS i HD) - i tillegg fikk vi Discovery i HD noe vi ikke hadde i "pakken" fra Clompcast....et lite Outage som sparer oss for USD 65.00 pr. maaned...OK vi kan ikke leie film hjemme lengre - men det var ikke akkurat topp tilbud ei heller billig.....
![]() |
#24 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hehe .. good deal.
Kan anbefale å oppgradere til Comcast business Class - spesielt hvis jobben betaler .. rundt 100 daler, lynkjapp internett og telefon på kjøpet. Pluss at de forplikter seg til å rette feilen 'umiddelbart' - ikke neste torsdag. Det har funket greit her når det har vært problemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig fredag... | EB | Flyforum | 27 | 20-11-2018 22:18 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 31 | 21-07-2018 07:11 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 29 | 05-10-2009 19:25 |
Endelig fredag! | EB | Flyforum | 15 | 25-09-2009 15:08 |