![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Snart settes kursen mot OSL ved hjelp av t-bane og flytog. Litt trøtt, men siden man skal ut på tur så tåler man det ![]() Helgen tilbringes i Tallinn, og det er Estonian som skal stå for transporten. Sete 11D og 11E ombord i en gammel gris er sikret ![]() Ha en fin fredag alle sammen!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag! Tilbake til EU i dag - men ikke lenger enn Strømstad. Håper at solen kanskje besøker oss i løpet av helgen. Ha en flott fredag - ferie er herlig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra flytoget. I helgen blir det London på undertegnede, og turen går OSL-ARN-LHR. Dermed er jeg nå offisielt i helgemodus.
Ha en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
![]() Da var det fredag, regnet er kommet....m.a.o. normalt trøndervær for helga. Heldigvis stikker jeg nordover til finværet ![]() Ha en strålende dag/kveld/helg alle forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Lettskyet ute idag og det er på tide å komme seg på jobb. Etterå¨blir det å komme seg hjem, pakke ferdig for så å kjøre opp til OSL. Swiss til ZRH står så på programmet. Ha en fin dag og god helg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var det fredag gitt ![]() Vel, ha en fin dag forumister, får fortsette der jeg slapp. ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tidlig opp til en flott og skyfri dag på Nærsnes. Noen få innkjøp står på programmet. Det skal hentes en pakke på posten, samt innkjøp av tørt og vått til helgen. Planer for helgen skal også gjøres, det ligger bl.a. planer om en tur til Nodee sammen med JetBlue, samt en tur til Brandbu. Men først frokost.
Ha en fin dag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Lilletorget. Blå himmel i morgentimene, men etter onsdagens skuffelse - med regn i det utepilsingen skulle begynne, tør jeg ikke håpe på noe. Litt småærend skal gjøres i løpet av dagen, bl.a. må jeg innom banken for å hente nytt kort, da jeg har klart å avmagnetisere det gamle. Og så vurderes det en utflukt til Moss-Fredrikstad-Strømstad i morgen, men det kommer an på hva slags symboler som dukker opp på yr.no i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Gøteborg.
Siste innspurt før hjemreise i dag. Bilen pakkes og vi sjekker ut av hotellet før det blir en ørliten tur på Liseberg for å avreagere bitte litt. Regner med at vi stopper i Østfold og tar et kveldsbad på Saltholmen for de lokalkjente. Ønsker alle en fantastisk dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen - det ble som jeg foreslo for meg selv i går, en fridag i dag. Frokost er inntatt utendørs i solen og resten av formiddagen blir nok bra. Om symbolene til yr stemmer i dag vil tiden vise, jeg tipper vi kan se litt mer skyer og kanskje en regnbyge etter hvert. Det sier hvertfall en av mine kilder i tillegg til TAFen på OSL.
Ha en fin dag til lands, til vanns og i luften!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God Morgen fra Hundvåg igjen
![]() Glamaten i dag, ikke noe mer å si ![]() Ha en strålenes dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Typisk meldes det godt vær når jeg må jobbe dobbelt! Først kontoret i dag, så bak baren i kveld! Men i morgen satser jeg sterkt på hyttetur med avslapping, grill og noe godt i glasset!!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus/Tananger,
Sørvest vær og regnbyger her over i morgentimene. Etter et formiddagsmøte blir det helg. Dersom regnbygene gir seg satser jeg på å øste inn solbær fra hagen utover ettermiddagen. Det er rikelig med bær iår og det ligger ann til næremere 40 kurver med bær som skal saftes og syltes. I morgen stikker vi sydover til Lista til flystevnet der nede. Ser fram til å se og høre skikkelige flymaskiner. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da er jeg omsider tilbake på jobb etter slitsomme dager med feber og vondt i hele kroppen. Satser på at det var svineinfluensa så er vi på en måte ferdig med den...
![]() Straks helg, skal bare jobbe til kl 23 i kveld. Litt rar/vemodig dag. Etter snart åtte år som "potet" i Widerøe's Flyvelselskap er det i dag min aller aller siste dag på MJF med jobb til alle døgnets tider, trivelige kolleger, hyggelige passasjerer og noen ikke fullt så trivelige passasjerer, bagasje meg hit og bagasje meg dit, dårlig vær, forsinkelser, pri-tag (MOW, he he) etc. Det er et lite kapittel i livet som blir avsluttet, samtidig som man allerede har startet en ny epoke på WIAS ![]() Husker godt mine første dager på OSL, hvor utrolig spennende alt var. Fly, APU’s som støyet, lukten av jet… Blir å savne lukten av ”fly” tror jeg... Men vi får passe på å reise litt da sånn at man ikke glemmer hvordan ting fungerer på flyplasser! Ha en super weekend folkens. E!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En riktig god fredag morgen ifra Maura. dagen idag blir tilbrakt forran PCn med Microsoft sin Flightsimulator. Har to leggs på programet.
Ha en fin dag forumrister |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Browncoat
|
![]()
Jeg har også 2 legs på programet idag... SXM-SBH-SXM...
Flyet går 0815, så jeg må snart komme meg bortover... (kl er nå ca 0630) Ble solbrent igår, nok om det... Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
No more smell of jetfuel in the morning ...
![]() G'morgen fra et solfylt Alpharetta. 23 varme akkurat nå, som skal få selskap av ca 10 storebrødre. Nå venter en tur på 'tronen' i selskap med et gammelt tempo-album (Dan Cooper i Norge) som broren min fant på loftet forleden .. Ingenting er som de gamle klassikerene! ![]() Så blir det 'Sirkus WIAS resten av dagen og helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Da kan svenskene avblåse finanskrisen - vi klarte på et par timer å legge igjen et femsifret beløp - hjææælp og trøste!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Aaah, da er man vel plassert i SAS Business Lounge på OSL........potetgull og Cognac er en fin kombinasjon. Snart blir det 3F videre til ZRH
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredag fra Chicago. Hjemmekontor i dag, venter paa at cable guy skal troppe opp med ett nytt modem som forhaapentligvis vil hjelpe paa stabiliteten paa linja her.
Ellers staar helgeinnkjoep paa tapetet, ekko i kjoeleskapet, men det essensielle som kassevis med oel og ett par flasker vin finnes dog der inne saa ingen grunn til panikk. Blir en tur ned til byen etterpaa for ett par kalde med noen kompiser, deretter atter en Nortwestern fjoesmiddag med kjerringa sine klassekamerater ![]() I morgen har kjerringa mid term saa da blir det sikkert noen kalde og tur ut med bikkja mens soendagen er det Cubs kamp paa Wrigley Field. God helg oenskes alle |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig fredag... | EB | Flyforum | 27 | 20-11-2018 22:18 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 31 | 21-07-2018 07:11 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 29 | 05-10-2009 19:25 |
Endelig fredag! | EB | Flyforum | 15 | 25-09-2009 15:08 |