![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Gratulerer EB fra varm og fuktig Lillestrøm
![]() Reidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Morsomt at de mye av året avkjøler vannet i mange basseng i Dubai. Det var planlagt at et hotell skulle ha avkjølt strand, men kjipingene droppet det.
![]() |
![]() |
#23 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
Her begynner comulusen å bygge seg opp, og det bles litt, men framleis er det vel rundt 30 i Trondheim. Har fått plass til litt av meg i plaskebassenget til ungane, greitt med litt hage slike dagar. Vekslar mellom om å ha lyst eller ikkje til å reise på jobb mandag.
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra FLL. Lett overskyet i dag og lett hangover så da dro rypene for å fikse neglene mens gutta dro på spotting.
![]() Last edited by SudCaravelle; 28-07-2018 at 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hau hau .. grattis til EB!!
Prøvde også nettdating en gang. 20 år senere sitter jeg her i Trumpistan og er stasborger.... G’formiddag ja .. travel morgen, men nå har det begynt å roe seg. Skal ned til byen og se Yes i kveld. Siste konserten på 50-årsturneen, så kanskje de finner på noen sprell? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gratulerer med dagen til EB.
![]() Og ellers god kveld fra Snillfjord. ![]() Her har varmen tatt knekken på begge to i huset, så dagen har vært av det heller dovne slaget kan man vel si. Nå er det derimot mer skyer og vær-radaren på FR24 bærer med seg sjansen for litt regn etter hvert. Om det er bare en ting å si: PÅ TIDE! En fortsatt god en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Jæren. Det kom endelig regn, og på kort tid datt temperaturen fra over 30 til under 20 (bilen hevdet 18 grader i det tyngste regnværet). Plutselig er det varmere inne enn ute igjen. Håper vi klarer å lufte ut litt i løpet av natta slik at temperaturen igjen blir levelig...
Og gratulerer til EB med dagen.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag! | EB | Flyforum | 11 | 02-02-2019 14:26 |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 12 | 27-10-2018 20:38 |
Glad lørdag;-) | EB | Flyforum | 18 | 11-02-2018 01:43 |
Glad lørdag... | EB | Flyforum | 11 | 11-06-2006 01:03 |
Glad lørdag... | EB | Flyforum | 3 | 17-12-2005 12:20 |