![]() |
|
![]() |
#121 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
* AMS-HEL-LHR/LCY-NYC-LAX t/r som skal gi 1200TP til GBP 1373 (11.60 kr/TP) * BRU-HEL-LHR/LCY-NYC-LAX-SFO-HNL t/r skal gi 1500TP til GBP 1577 (10.66kr/TP) Har ikke sjekket utreise OSL, men kan være man får til det også.
![]() |
![]() |
#124 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
22-06, hvilket gjør at jeg kan bruke en feriedag mindre ved å reise etter et nattskift.
Last edited by K3nn7; 13-01-2014 at 00:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Newcomer
|
![]()
Jeg har fått en ide om at jeg vil ha BAEC Gold, nå har jeg 565TP og 2 flighter med BA.
Har prøvd å legge inn MRet som gir 1200TP (AMS-LAX t/r), men da ender det bare opp med feilmelding og får ikke opp noen pris på BA sine sider... Har i utgangspunktet tenkt å reise 1.-12. mai. Hva skal jeg gjøre for å få opp disse prisene? Har dere noen forslag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Jeg har ikke tid til å sjekke selv, akkurat nå, men prøv fra AAs USA-side. Velg multicity og prøv deg frem. Du har bare anledning til å oppgi 6 flights, så du må tenke litt lurt. I stedet for å skrive ewr-was + was-lax + lax-sfo kan det hende du må skrive ewr-was + was-sfo for å få plass (bare et eksempel). NB: for å få LCY-JFK som en del av rute , må du ofte skrive dette som en egen flight, dersom du ankommer UK med en flight som går til LHR. Lykke til. Si fra hva det blir til. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hvordan finner jeg bookingklassen min på en reservasjon reservasjon gjort på BA.com? Og hvor ser jeg om billetten kan endres? Har tidligere klart å endre på nett, men nå får jeg bare en melding om å ringe dem. Refunderes miles brukt til å oppgradere en ikke refunderbar billett?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
I Manage My Booking går du inn på flightene, der står det "Operated by..." og under der klikker du på "More info about this flight" så får du opp "selling class".
![]() |
#131 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Har funnet et nummer til ba i uk som er åpent, men hvilke siffer må jeg slå for å komme gjennom? Må seff ha +44 først, men hva mer? Er en i uk skal en ringe 0844 493 0787.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
+44 også resten utenom det første 0 tallet. Altså +44844 osv - ringer du fra UK må man derimot ha med 0 tallet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Etter 25 min venting på å komme gjennom påstod den indiske damen jeg snakket med at hun ikke kunne få opp fare rules siden billetten var oppgradert med miles???????????? Hun ba meg ringe executive club, som jo ikke er åpent for nordmenn på søndager. Last edited by Chriscross; 09-02-2014 at 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#135 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Relativt kort ventetid på det norske nummeret når jeg ringte rundt kl 10 på formiddagen siste to gangene. Automaten beklaget at de ikke hadde norsktalende folk tilgjengelig, så jeg fikk beskjed om ay jeg skulle få en engelsk agent, og så fikk jeg en hyggelig svensk dame på tråden som fikset ting rakst og greit.
![]() |
#136 |
Newcomer
|
![]()
Du kan ringe EC-kontoret i hvilket som helst land, så åpningstider bør ikke være noe problem. Med Skype ringer du USA- og UK-numrene gratis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Har også god erfaring med det norske nummeret rett etter åpningstid. Men har planer om å sove i morgen fra sånn ca 07.15 til 15.00. Håper det går greit på ettermiddagen også. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
http://www.flyertalk.com/forum/briti...e-centres.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Første uken i desember, skulle kanskje sagt, takk for hjelpen, og ringt på nytt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hvor lang tid tar det å få poeng og tierpoints fra Qatar flighter - har gått en stund nå siden jeg kom ned hit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Milage run i Oneworld / BA Executive Club? | robertaas | Reiseforum | 18 | 13-11-2016 15:58 |
Endringer i executive club | RJon | Reiseforum | 13 | 29-01-2015 12:39 |
Ny design på BA Executive Club kortene? | Fnate | Reiseforum | 5 | 01-07-2014 19:59 |
BMI DC: Slutt på Star og blir Executive Club | Chriscross | Reiseforum | 23 | 30-11-2012 18:24 |
Setevalg i BA Club World og oppgraderinger | Stian | Reiseforum | 22 | 04-01-2011 17:25 |