![]() |
|
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]()
Kjenner ikke IFE-systemenes impedans i detalj, men å bruke headphones (headsets er noe annet, gutta
![]() Og når man i tillegg antyder at IFE som kunne være ute av drift påvirker flysikkerheten, så kan man jo lure på hvor desperate de er etter å få solgt skiten sin.
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Feedback i hodetelefoner på SAS 737 | Sykkelthor | Flyteknisk forum | 5 | 30-05-2016 22:55 |
QC20 hodetelefoner | jb1 | Reiseforum | 4 | 24-11-2013 11:07 |
Høy thrust på 737 nødvendig? | Dash | Flyteknisk forum | 8 | 27-01-2013 19:02 |
Hodetelefoner | LN-FHU | Flyforum | 18 | 10-01-2008 20:53 |