![]() |
|
![]() |
#221 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#222 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Browncoat
|
![]()
Fikk en aha-opplevelse her nå
![]() Har endelig skjønt hva den store halvmåneforma man ser når man går opp i haleseksjonen på 737en er. Det er tydeligvis tanken til kjemikaliene!
![]() |
#224 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Disse chemtrailkjemikaliene er ikke å kødde med, og dem skaper også ekstra hodebry for oss som jobber på bakken. Faktisk så sent som idag holdt vi på å få en delay da tankbilen med kjemikaliene var forsinket. Jeg måtte også ta en trekker å kjøre etter en stuer som var på vei bort fra flyet uten at jeg fikk slettet hukommelsen hans fra de siste 5 minutter. Ja, den dere dingsen dem har i MiB-filmene er ikke bare fiction... Han kunne jo ha avslørt hele greia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Jeg tror grunnen til at flyene mangler vinduer er at noen (NWO kanskje?) har noe å skjule. Dessuten: hvorfor blir fraktflyene parkert på et område som ikke er synlig fra terminalen? Hva er det OSL ønsker at passasjerene ikke skal se? Når vi setter diverse fakta og kjennsgjerninger i sammenheng og får det store bildet så åpner den forferdelige sannheten seg for oss: Fly uten vinduer lander på OSL og parkerer på et område som ikke er synlig fra terminalen, og bare autorisert personale får nærme seg. Tilfeldig? Neppe! Jeg har dessuten beregnet at det skjer noe mystisk hvert 15. minutt på OSL så dette passer veldig godt! Jeg har også i dag holdt et øye med disse fraktflyene, og det skremmer meg at det er så mange av dem. Situasjonen er åpenbart verre en jeg først trodde! Jeg har derfor besluttet å kun bruke dataen min på nattestid igjen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Har ikke Ryanair fått enerett på dette i Europa? Det er jo på grunn av kjemikaliene de tjener så rått, selv om de "gir bort" billettene. Antar at det er derfor de vil unngå innsjekket bagasje da denne stjeler plassen til ekstra kjemikalietanker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er noen hjernedøde rundt om i VG's kommentarfelt også...Her fra artikkelen om BA's problemer i Saudi Arabia
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10112967 Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Pål S.
|
![]()
Fant tilfeldigvis en side om chemtrails på Facebook. Etter å ha bladd meg nedover siden ble jeg enda mindre overbevist om disse giftige stoffene.
Påstand: En Boeing 747 blir brukt til å sende haarp direkte i atmosfæren. Fakta: En Boeing 747 "Supertanker" blir brukt til å slukke massive skogbranner. Registrering N470EV. Påstand: Et stort fly lagrer tanker med giftige stoffer om bord. Fakta: Airbus A380 utfører testlandinger med vanntanker om bord på SFO. PS. Ikke glem demonstrasjonen mot chemtrails i Oslo i morgen ... ![]()
![]() |
#230 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#231 | |
evig optimist
|
![]() Quote:
Hehe jeg tolker innlegget ditt som dypt ironisk, hvis ikke, med umiddelbar virkning skaff deg profesjonell hjelp, jeg er sikker på at noen er søndagsåpne :-P
![]() |
![]() |
#232 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Om konspirasjonen stemmer ville dette blitt det siste man så av Haarper.
![]() |
#233 |
Newcomer
|
![]()
Jeg er selvfølgelig godt kjent i terminalen på OSL, og vet hvordan utsikten er derfra. Det er et dårlig utgangspunkt for å studere frakteflyene. Men jeg er der regelmessig selvsagt. Det er viktig å observere hele flyplassen fra alle kanter.
Når det gjelder SAS museet så er dette et kapittel for seg selv. Det stemmer at det er et utsiktstårn der, men museet er åpent bare 2 dager i uka, og da selvsagt på tidspunkt hvor det ikke skjer noe særlig på fraktsiden. Tilfeldig? Neppe! Jeg har mange spørsmål når det gjelder SAS museet: Hvorfor må man oppgi navnet sitt der? (Ved ankomst må man skrive seg inn i ei gjestebok) Hvorfor blir utsiktstårnet kameraovervåket? Eller hva i all verden er det som foregår der borte de andre 5 dagene i uka når museet er stengt? Alt dette er veldig mistenkelig. For min del tror jeg at museumsdelen bare er et skalkeskjul. Hovedformålet med dette fryktens palass er helt klart noe langt mer kynisk enn å bare vise frem norsk og skandinavisk luftfartshistorie. Men når det er sagt så har jo chemtrails blitt en del av historien også. En ting til: Jeg får ofte kommentarer som direkte eller indirekte sier at jeg er sprø, paranoid eller gal, men dette er helt feil! Når sant skal sies har jeg en historikk med innleggelser på diverse hvilehjem, men dette var før jeg oppdaget orgonitt og begynte å dekke hodet med aluminium. Etter at jeg installerte en chembuster på soverommet har jeg faktisk ikke vært syk en eneste dag! Legene og ekspertene skjønner ingenting ,men er selvsagt glade på min vegne. (Men jeg har selvfølgelig ikke fortalt de om chemtrails, orgonitt og den store sammenhengen da! Selvsagt! Jeg er jo ikke helt idiot heller!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Newcomer
|
![]()
Har nettopp byttet ut netloopen til en annen Burmaserver. Det ble litt for mye interesse i å spore Ip-adressen som serveren blokkerte, men nå er alt oppe og går igjen. Så nå er jeg tilbake på tråden etter at jeg måtte ta noen nye forhåndsregler.
Jeg vil bare si en intern melding til "AkG-protectoriat": Better luck next time! (silico-aa3 mx 240.0.0.0.13/node 427.nhc.) hehe:-) 10 points for trying! Well, back to business! Tiden er nå inne for å slippe katta ut av sekken angående Chemtrails B-variantene! Og hva som egentlig foregår parallelt! Stikkord: Nordpassasje og SAS! Alle som noen gang har besøkt SAS museet har hørt om SAS og Nordpolen. Jeg skal ikke si noe mer om dette akkurat nå, men ber dere alle om å tenke på at dette er en viktig sjøstrekning! Hvem er det som egentlig tjener på drivhusgasser og global dimming? Dessuten: forskere i Sverige har nettopp funnet ut via epigenisk forskning at å spise kjøtt fordummer menesket, og dette blir selvsagt dysset ned. NWO ønsker at dere mennesker skal fortsette med å spise kjøtt og høre på countrymusikk. Hvorfor? Fordi dette er fordummende og det er akkurat det NWO ønsker at dere mennesker skal være og forbli: dumme og uvitende! Men takket være meg selv og flere aktivister over hele Europa, USA og resten av verden så kan dere i NWO bare pakke snippesken og dra videre! Stay tuned! Horrible news awaits! |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg er enig i nesten alt du skriver, men:
Quote:
Lykke til videre med aluminiumshjelmen.
![]() |
![]() |
#236 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Jeg klarer ikke for mitt bare liv å slå fast om Haarper tuller og troller fordi han kjeder seg eller om han tror på dette. Logikk tilsier det første, men logikk er ikke alltid med i ligningen. Om det er sistnevnte så viser det bare at paranoid beredskap er et av de mest fascinerende "fenomenene" i psykiatrien. Slutter ikke å forbløffe meg over hva folk tror på. Generelt faller teoriene alltid gjennom på spørsmålet "men hvorfor skulle de gjøre dette?!" - så også her. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
SAS? Russland? Nyhetsspeilet.no? Quote:
Akkurat det tviler jeg ikke på ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
evig optimist
|
![]()
Åå, det er vel ikke lenge før har spretter opp fra ballbingen og roper sitt bazinga :-D
![]() |
#240 |
Newcomer
|
![]()
Kjære alle sammen! SAS handler nå i ren desperasjon! Etter min siste inkvisitive omtale innkaller nå SAS museet alle sine medlemmer til et hastemøte!
Hvorfor det mon tro? Jeg lar dette spørsmålet stå ubesvart inntil videre. Jeg nøyer meg med å legge ut en link som viser desperasjonen over mine avsløringer: http://www.sasmuseet.net/?p=772 OK... det var altå ikke hastemøte da... men høstmøte... men likevel! Jeg er sikker på at dem har noe å skjule! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kondensstriper eller ikke | Vede | Småprat | 3 | 31-08-2020 23:25 |
Turboprop - kondensstriper | kekker | Småprat | 7 | 10-05-2017 12:54 |
Kondensstriper | Flybird | Flyforum | 10 | 20-10-2009 10:47 |
Forsøk på forgiftning av NP ansatt | learjet | Flyforum | 33 | 26-05-2007 00:43 |