Flyprat

Go Back   Flyprat > Småprat
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 19-07-2013, 14:06   #201
73H
NorFlyer Front Row

Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

Fin form for humor iallefall, men like fullt skremmende at det faktisk er folk som tror på chemtrails... Ref den svenske lokalpolitikeren SVT intervjuet for litt siden god underholdning, men de er jo åpenbart fanatisk opptatt av at det de tror på er rett :S vi kan jo åpenbart se bort bort fra innleggene til mr Haarper som noe annet enn unyttig men dog underholdende lesing
73H is offline   Reply With Quote
Old 20-07-2013, 00:46   #202
Haarper C. Bilderberg
Newcomer

Haarper C. Bilderberg's Avatar

I anledning The global march against chemtrails and geoengineering i Oslo på torsdag den 25. juli så vil jeg invitere alle her til å stille opp og vise NWO hva vi mener om dette! Vi kunne f.eks. samle oss bak parolen "Flypratere mot chemtrails!"

Jeg vil også oppfordre alle her som jobber på flyplasser denne dagen om å vise sin støtte ved at dem fester en binders på adgangskortet sitt.
Haarper C. Bilderberg is offline   Reply With Quote
Old 20-07-2013, 01:05   #203
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Quote:
Originally Posted by Haarper C. Bilderberg View Post
I anledning The global march against chemtrails and geoengineering i Oslo på torsdag den 25. juli så vil jeg invitere alle her til å stille opp og vise NWO hva vi mener om dette! Vi kunne f.eks. samle oss bak parolen "Flypratere mot chemtrails!"
Var det ikke 25. august?

Ikke at jeg hadde tenkt meg dit uansett, men...
Martin is offline   Reply With Quote
Old 20-07-2013, 01:15   #204
Haarper C. Bilderberg
Newcomer

Det var august ja. Takk for rettelsen.

Jeg surret litt bare. Er litt sliten nå fordi jeg har trasket rundt OSL i hele dag på jakt etter mistenkelige ting.
Old 21-07-2013, 00:36   #205
Utflyttet
Ute på tur

Quote:
Jeg surret litt bare. Er litt sliten nå fordi jeg har trasket rundt OSL i hele dag på jakt etter mistenkelige ting.
Du får spørre de i sikkerhetskontrollen, de ser mistenkelige ting på høylys dag!

-A
Utflyttet is offline   Reply With Quote
Old 21-07-2013, 00:37   #206
73H
NorFlyer Front Row

Quote:
Det var august ja. Takk for rettelsen.

Du får ta deg en tur til RYG isteden der er det mange merkelige og mistenkelige ting
73H is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2013, 14:19   #207
Mchansern
ScanFlyer Blue

Quote:
Originally Posted by TCAS View Post
Kjos er ansatt av den norske stat for å spre kjemikalier. Og det er Norge som betaler for Norwegian sine fly. Det er en grunn til at selskapet heter NORWEGIAN!! Gjennomføringen av planen har vært så vellykket at G8-landene betaler for Dreamlinerne som nå skal spre giften rundt i hele verden. Oppstartsproblemene med "Chemilineren" skyldes nytt spredningsutstyr og ikke batterier etc. At Kjos plutselig skal satse i USA før Asia skyldes utelukkende større spredningsbehov i USA de neste årene da behovet for slankende ljemikalier er stort. Og...luften ombord i Chemilineren er ikke god, den bare oppleves god grunnet lekkasjer og problemer med spredningsutstyret. Det vil stabilisere seg etterhvert.

Dette er FAKTA!

Ai ai, denne fikk bein å gå på hos Chemtrail-folket. Dette innlegget i sin helhet postet på siden til denne marsjen, og det er selvsagt slukt som god fisk. Det er nesten _for_ morsomt.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	dreamliner.PNG
Views:	736
Size:	57.7 KB
ID:	35385  
Mchansern is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2013, 14:36   #208
Trevln
ScanFlyer Silver

Dette blir litt som med religion. Man kan jo ikke nødvendigvis motbevise dem sånn på stående fot, men det er jo utrolig søkt det de holder på med. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Morsomt er det, men at folk ikke har viktigere ting i livet sitt enn å kjøre på med sånne teorier.. Det er faktisk litt trist.
Trevln is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2013, 17:35   #209
catocontrol
Air Traffic Controller

catocontrol's Avatar

Jo selvsagt kan det motbevises, men hvem stoler vel på en flygeleder som antageligvis vet hvor det skal sprayes:-P
catocontrol is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2013, 17:55   #210
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Nå vet vi også hvorfor SAS holdt på å gå konkurs. De SAS-ansatte ble brysomme da foreningene oppdaget at chemtrail-behandlingen gjorde de ansatte syke. Så man forsøkte å rydde SAS av veien så DY/Røros fikk fritt spillerom.

Quote:
Og det er vel derfor billigselskapene går så sinnsykt bra som de gjør............................... SAS derimot hadde bakkemannskap som ville undersøke situasjonen med ultrafine forurensningspartikler i flybensin og enorm belastning på ansatte på flyplasser. Alt fra KOLS til prematur død. Rapporten kommer fra Dansk SAS, regjeringen.

Hva skjedde i Norge den sommeren Gardermoen sto for tur å bli sjekket? Sommeren 2012. Det husker dere sikkert. Hele bakkemannskapet ble sparka istede, og staten skulle plutselig selge sine aksjer i SAS.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2013, 22:41   #211
Bergern
ScanFlyer Dusty

Quote:
Originally Posted by Mchansern View Post
Ai ai, denne fikk bein å gå på hos Chemtrail-folket. Dette innlegget i sin helhet postet på siden til denne marsjen, og det er selvsagt slukt som god fisk. Det er nesten _for_ morsomt.
Eller de kan være enda bedre på ironi enn Flyprat-folket
Old 01-08-2013, 00:41   #212
Haarper C. Bilderberg
Newcomer

Vi har alle sammen av og til små øyeblikk der alt bare går opp for oss, et øyeblikk av klarsyn der vi ser sammenhengen og skjønner alt! Jeg hadde nettopp et sånt øyeblikk i dag! (Når sant skal sies så har jeg disse øyeblikkene oftere enn de fleste, men nok om det) Det som skjedde i dag vil sansynligvis både skremme og (forhåpentligvis) vekke dere!

Jeg var altså ute på en av mine daglige runder rundt OSL i dag da jeg observerte selveste Illuminati-beistet i full aksjon med å fullbyrde New World Order (NWO) rett foran mine egne øyne! Det jeg så skremte meg så mye at jeg nå har hentet opp ekstra mye orgonitt og fyllt opp hele huset for å fylle meg med så mye positiv energi som mulig! Det som åpenbarte seg rett foran øynene mine var simpelten en Boeing-maskin!

Nå vil dere sikkert spørre meg: "Men er det ikke vanlig å spotte Boeing-maskiner på OSL da? Det er jo tross alt en flyplass!" Og da vil jeg svare: "Ja, selvsagt! Men er det virkelig vanlig å finne flyvemaskiner uten vindu på en flyplass?? Ønsker ikke paxen vinduer å titte gjennom??"

Ja akkurat! Jeg så faktisk et fly uten vinduer på OSL i dag! Jeg så faktisk flere!!!

Og da spør jeg dere her på flyprat: Hva i all verden gjør et fly uten vinduer på OSL? Det var en gul Boeing merket "DHL" og den hadde ingen vinduer!

Svaret er like enkelt som det er skremmende: Dette flyet skal ikke frakte pax, men heller skumle kjemikalier for å fullbyrde NWO! Disse flyene er åpenbart innblandet i chemtrailspredningen på de mest syndfulle måter, og det skjer rett foran øynene våre!

NWO slutter aldri å overraske meg men dette tar kaka!
Old 01-08-2013, 00:48   #213
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Ellers så kan det hende at den bare fraktet pakker og annen frakt?
Old 01-08-2013, 00:54   #214
Superhai
ScanFlyer Rusty

Superhai's Avatar

Default Kondensstriper = forgiftning?

Dette visste jo alle fra før, fraktfly frakter kjemikalier og passasjerfly med vinduer... passasjerer.
Old 01-08-2013, 03:04   #215
fjasebase
ScanFlyer Gold

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
Ellers så kan det hende at den bare fraktet pakker og annen frakt?
Så var det dette med ironi da...
fjasebase is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2013, 16:58   #216
kimbo
Former CCA F-16

kimbo's Avatar

Oj fly uten vinduer, dette må jo sprees, jordas undergang er her!! Eller... Eh... NEI, vent litt? Kan det være seg slik at slike fly kan være bygd for å frakte div. gods rundt om i verden? Kanskje?
Old 02-08-2013, 17:24   #217
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Bare noen. Det er gjort med hensikt for å forvirre. Men det sies at alle registreringer som ender på oddetall eller konsonanter er spredere.
Radar Station KGRV3
Old 02-08-2013, 17:29   #218
kimbo
Former CCA F-16

kimbo's Avatar

Hm har de en annen type "Chemtrails" tankene på jagerfly som F-16 da? Er det derfor det plutselig kan slå om til tåke på fjellet? Fordi jagerfly har fløyet i lav høyde over? Så det er derfor tankingen av fly fåregikk av folk som du aldri så ellers på basen, dette forklarer jo alt.
Old 02-08-2013, 17:42   #219
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Bare noen. Det er gjort med hensikt for å forvirre. Men det sies at alle registreringer som ender på oddetall eller konsonanter er spredere.
Shit! Det forklarer hvorfor den vanlige ATR'en til FedEx (EI-FXA) ble byttet ut med en større ATR-72 med reg EI-SLG noen dager første uka den opererte
Old 02-08-2013, 17:51   #220
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Ja, og Fnate avslørte akkurat at LN-WIB måtte på hasteoppdrag forleden med et par forummedlemmer ombord. Skarpe øyne på den elefnaten ...
Radar Station KGRV3
Reply

Posting Rules