![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#21 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Med ref til frokosten: KL sin er(var) akkurat like sparsommelig som DU/AF
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]()
Upcoming: TRD-OSL Last edited by LCH; 04-06-2013 at 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette frister lite, da betaler jeg heller noen hundre kr ekstra å flyr med SAS eller Thai
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det er mulig, jeg sier bare at man må sammenligne på like distanser. På en flyvning fra NYC til Europa ser frokosten til DY/DU ut til å være fullt på høyde med konkurrentene. At frokostene ex-BKK kanskje er bedre hos konkurrentene kan jeg ikke se er relevant for denne tråden.
![]() |
#28 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Takk for opplysende rapport.
Er enig med dem som sier at frokosten nok ikke står så langt tilbake fra det jeg husker har blitt servert i economy hos andre. Men da gratis så klart. Resten derimot... Og middag etter 3 timer på en nattflyvning er uhørt, men jeg må vel si at jeg regner med de får kontroll på dette etterhvert. BA startet en egen flåte med nytt crew for et par-tre år siden og hadde samme problemer. Men det har kommet seg. Uansett ser det ikke ut som en spesielt trivelig opplevelse.
![]() |
#29 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vil tro at ting bedrer seg etterhvert, spesiellt at matservering startes lenge etter den burde vert ferdig.
Det er jo viktig å gi tilbakemeldinger til Norwegian når ting ikke fungerer slik at de kan få litt mer dreis på longhaul konseptet sitt. Middagen var stusselig, frokosten ganske normal, samme som andre serverer over Atlanteren også! (kjedelig) Uansett takk for rapporten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Trangsynt
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk for interessant TR fra et blodferskt konsept! Synd det var en traurig opplevelse, men det går seg sikkert til etter hvert. Det er som regel ikke kult å være prøveklut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Takk for rapport, det var omtrent som forventet det der. Som andre sier, kjedelig mat på en relativt kort longhaul-flight. Forskjellen er jo at man betaler relativt friskt for den dårlige maten. Ryker jo fort på over 100 kroner i vann også om man drikker det man bør på en slik flight.
![]() |
#33 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg kjøper alltid med meg vannflasker fra flyplassen når jeg skal fly langt i økonomi. Ellers kan det fort bli en tørstig affære..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Så ut som en stusselig affære det der. Dersom prisforskjellen ikke er stor fra en legacy carrier på economy er det neppe i tvil om hva jeg hadde valgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]()
Takk for en flott rapport, Islending! Ser virkelig skuffende ut, alt fra mat til service. Man kan jo ikke forvente all verden av et LCC, men "dætta var dårli'!".
Elsker at de har Freias Melkesjokolade under 'Essentials'. So true! (Y) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Joda gratis, men du vet jo aldri hvor mye og hvor ofte CC kommer rundt på natten med drikke... Da er det best å ha med seg 1 - 2 liter ekstra på atlanterkryssning!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Delta gjør Boston til hub | Someone | Flyforum | 10 | 04-10-2021 08:22 |
Bergen til Boston via CPH, FRA og JFK | Islending | TripReports | 12 | 14-06-2013 02:13 |
Delta starter opp til Island 1. Juni. | simene | Flyforum | 1 | 21-04-2011 10:32 |
Charterfly til Bergen 6. og 7. Mai | BGO | Flyforum | 5 | 06-05-2010 09:31 |
Clinton til Bergen 22. mai | stefan78 | Flyforum | 3 | 03-05-2007 19:11 |