![]() |
|
![]() |
#41 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Eg var på Paris Airshow 2011, og det er som Aggtouchdown sier et tradeshow. Det var mye å se på bakken, men begrensa hva som var i luften, pluss at man nesten må sitte på tribunen for å få med seg det som skjer i luften. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja, hvis det er sånt du er ute etter, så er nok Paris Airshow et godt valg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
För er som vill se bla AJS 37 Viggen.
Här är Swedish Air Forfce Historic Flights 2013 airshow schudule http://swafhf.se/program2013/Flygdagar2013.html Last edited by L-1011; 08-04-2013 at 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Synd de ikke kommer til AirPower. Tror det er mange som hadde satt pris på litt svensk stål der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Flysitter
|
![]()
Må si hjemmesiden til Gøteborg Airshow er heller mangelfull når det gjelder info bare 2,5 uke før showet. Ingen info om transport osv. Vurderer en tur men skulle vist mere.
Noen som veit hvordan det er å komme seg fra sentrum til showet? http://www.aeroseum.se/goteborgaeroshow/flygplan.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Haugesund Airshow er avlyst pga arbeid på flyplassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det går en buss fra sentrum og ut til Säve. Showet er dog på den tidligere militære delen av flyplassen, altså ikke på den samme siden som den sivile terminalen (hvor jeg regner med at bussen stopper).
Men jeg er enig i at hjemmesidene deres er mangelfulle, ikke er de flinke til å svare på henvendelser heller.. Husk å melde deg på som spotter hvis du ønsker å ta bilder ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
På Söndag 26e maj är årets första "större" flyguppvisning i Sverige på Stockholm-Västerås flygplats.
Höjdpunkterna för mig blir blir A-26 Invader och Swedish Air Force Historic Flights J 29 Tunnan, Hawker Hunter och AJS 37 Viggen. Flygvapnet kommer med JAS 39 Gripen & C-130 Hercules Fullständingt airshowprogram hittar ni här: http://www.flygmuseum.com/evenemang |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Når jeg har vært på Gøteborg Airshow tidligere har jeg tatt vanlig rutebuss fra Hjalmar Brantingsplatsen i retning Säve. Bussen stopper like ved porten/ inngang (stopp i krysset Hisingsleden/ Holmvägen).
Se her: http://www.aeroseum.se/kontakta.html Trygve
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee!!! Jules Winnfield 1994 |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ser ut til at spanske Patruila Aguila er tilbake i år.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ikke helt det store programmet på Göteborg aeroshow i år, men blir nol en koselig dag uansett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er ikke noen fan av at arrangører fyller ut programmet med biler og motorsykler. Da syns jeg det er bedre å ta kvelden litt tidligere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Men skal det være bil eller mc under Göteborg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ser ut til å bli endel team på AIRPOWER igjen. Personlig synes jeg det kan blitt kjedelig med så mange team som har lange Program, men det trekker jo folk.
Bekreftet er iallefall: Blanix, Flying Bulls (som har et av de villeste displayene jeg har sett live noensinne) Frecce Tricolori Patrouille de France (kun fredag) Patrouille Suisse Patrulla Aguila Su-22 Fitter Formation Turkish Stars Blant solo displayene er de vanlige med som belgisk og nederlandsk F-16, norsk desverre kun statisk. Slovakisk Mig 29 Visstnok både ungarsk og tjekkisk Gripen F/A-18 fra Sveits Mirage 2000 fra Frankrike Eurofighter fra Østerrike Transall, CASA, Herc, KC-10 osv. Visstnok skal den norske CT-133en komme for å vise seg fram, men Vampire fra Sveits. Flåten til Red Bull kommer selvsagt, samt Spitfire, Mustang, Grumman Avenger, T-28 Trojan, OV-10 Bronco, Sea Fury og en hel del annet i tillegg. Håper de viser en like proff livestream av årets show som de gjorde 2011. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det ar valdrigt trist att inte J 32B Lansen och J 35 Draken flyger alls under 2013.
Forhoppningsvis kommer bade Lansen och Draken flyga bade i Sverige och utomlands 2014 nar de tillhor Swedish Airforce Historic Flight...precis som AJS 37 Viggen |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Noen flere enn Jerry og meg herfra som skal til Göteborg i helga?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dubai Airshow 2013 | SudCaravelle | Flyforum | 39 | 19-11-2013 23:12 |
Roskilde Airshow 2013 | johanfrc | Bilder & foto | 5 | 29-08-2013 20:09 |
Sola Airshow vs Bodø Airshow | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 17 | 25-01-2012 23:49 |
Fra Europe Select til Europe Business Class | OSLansatt | Flyforum | 5 | 09-03-2011 15:03 |
The Final Countdown - Europe (Club Europe...) | jcnorway | TripReports | 62 | 03-07-2009 01:07 |