![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
KLM går fra Europe Select til Europe Business Class ifg deres hjemmeside. Ikke nye seter, men midtsete vil være blokkert.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Så flott! Kanskje trenden er i ferd med å snu? Det ble jo nevnt i en annen tråd her inne at "den nye trenden" var å også selge midtsetene på intra-euro biz. Uansett, flott at de dropper dette.
Last edited by Flying-news; 13-02-2011 at 00:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
På tide at midtsetet blokkeres i business på KLM i Europa. Håper den triste snackboksen blir oppgrader til skikkelig mat også.
Da jeg fløy mye KLM ble jeg "oppgradert" til midtsete foran noen ganger, jeg takket høflig nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Nå er det langt fra alltid noen trist snackbox hos KLM. På SVO-AMS fikk jeg en MEGET god sjømatsrisotto med de i høst. Noe av det bedre jeg noen gang har fått på fly.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det var på tide. Det har vært mitt ankepunkt mot KLMs businessprodukt, og det er deilig de har fått dette på plass. Også fint at AF og KLs intraeuropeiske produkt nærmer seg hverandre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
En liten reklamesnutt om ledig midtsete:
http://www.youtube.com/watch?v=_PN1P...layer_embedded
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kombinasjon Europe Select og economy hos KLM? | litt-amatør | Reiseforum | 1 | 21-03-2011 22:50 |
Halv pris på intra-europe business-upgrade hos Swiss. | fluxie | Reiseforum | 10 | 01-12-2010 18:39 |
Oppgradering fra Economy class til Business class hos Emirates Airline | KrisFlyer | Reiseforum | 2 | 27-11-2009 15:12 |
The Final Countdown - Europe (Club Europe...) | jcnorway | TripReports | 62 | 03-07-2009 01:07 |
BA endrer Club Europe-seating fra 2x3 til 2x2.. | Martin | Reiseforum | 32 | 23-04-2009 14:37 |