![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Syns det er moro med F-16 samme hvem som flyr. Men det er noe spesielt med Solo Türk og Zeus ja. Litt overrasket over at det ikke ble noen Zeus demo på RIAT i år. I stedet fikk de en static Embraer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fikk svar fra Aeroseum i dag " I nuläget kommer både draken och Lansen att flyga men det är med reservation för ändringar."
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Wow! Fantastiska nyheter!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå blir sikkert Stabæk_fan glad, Royal Jordanian Falcons er, sammen med en Hkp4 og en T-28 Trojan, bekreftet til Göteborg Aeroshow
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det finns minst 2 stycken intakta Douglas A-1 Skyraider i Sverige.
Det vore så coolt om någon av dessa blev renoverade till "airworthy" i framtiden ![]() HKP 4 är en mäktig maskin, hoppas den flyger på Säve. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Jeg spøkte litt i mitt forrige svar og skulle gjerne vært der. Men problemet er at den helgen passer egentlig veldig dårlig. Derfor må det komme en god del til hvis jeg skal vurdere og gjøre noe med det. Ellers hadde det vært en flott helg. Og jeg ser gjerne Jordanerne flere ganger. Et svært bra team. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Yes..HKP 4 har 2 rotorer. I USA hos USMC heter modellen Boeing CH-46 Sea Knight.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hadde vært gøy og sett Falcene i Göteborg, men som sagt helgen passer meg egentlig litt dårlig og dra bort, selv om det frister. Så på nåværende tidspunkt så nei, men hvis de skulle få ennå flere spennende utenlandske aktører så må det nok revurderes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk var den jeg mente. Da jeg var på stevnet i Göteborg i 2010. Ble jo den siste av disse tatt ut av tjenesten den hadde for den svenske kystvakten. Og landet da på Säve for å bli tatt hånd om av Aeroseum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vet du om det er noe mer utenlandsk på trappene til Göteborg? For egentlig passer ikke den helgen meg noe særlgi å reise bort. Men hvis det skulle komme en del flere snasne ting så blir det muligens å vurdere og endre på litt planer ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vet ikke noe mer akkurat nå. Men de teamene som ikke allerede har sluppet kalenderne sine gjør nok det i løpet av de neste ukene
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En ting jeg sitter og tenker på. Jeg ser jo at de Jordanske falkene skal til Göteborg 8 og 9 juni. De skal jo og til RIAT i juli. Er det mest sannsynlig at de reiser tilbake til Jordan etter Göteborg? Eller er det mer trolig at de blir i Europa til etter RIAT? I såfall kunne for eks Ørlandet vært et mulig stevne for dem? Eller hva med å prøvd å få dem til Kjeller som er uken før Göteborg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Newcomer
|
![]()
Mange tak for linket! Jeg har netop købt billet til Paris Air Show og er vildt spændt på, hvad det byder på. Er der nogen her, der har været til showet før? Jeg har virkeligt høje forventninger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har ikke vært på Paris Airshow selv, men de jeg har snakket med som har vært der har som oftest et svært dårlig inntrykk. Husk; dette er ikke et airshow (selv om navnet tilsier noe annet), det er et trade show, og hovedpoenget med hele arrangementet er å selge, ikke å underholde..
Ta en titt her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Ser og at Italia kommer med både C27 og Eurofighter til RIAT. Gleder meg spesielt til C27 displayet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
PdF og Gripen er nok "sure things", Rafalen på Culdrose tror jeg fort kan være fra den Franske marinen, og i såfall flyr den ikke displays.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Hva er egentlig dette Culdorose showet egentlig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dubai Airshow 2013 | SudCaravelle | Flyforum | 39 | 19-11-2013 23:12 |
Roskilde Airshow 2013 | johanfrc | Bilder & foto | 5 | 29-08-2013 20:09 |
Sola Airshow vs Bodø Airshow | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 17 | 25-01-2012 23:49 |
Fra Europe Select til Europe Business Class | OSLansatt | Flyforum | 5 | 09-03-2011 15:03 |
The Final Countdown - Europe (Club Europe...) | jcnorway | TripReports | 62 | 03-07-2009 01:07 |