![]() |
|
![]() |
#21 |
Air Traffic Controller
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,282
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
ScanFlyer Gold
Join Date: Aug 2008
Location: Stavanger
Posts: 1,066
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,785
|
![]()
__________________
Provinsbeboer og sterk motstander av sentralisering |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Sep 2004
Location: Nidaros
Posts: 3,471
|
![]()
Men TORA på Værnes er fortsatt 2699.
I praksis så har man vel bare lagt på 150m på hver ende i sikkerhetssone. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Air Traffic Controller
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,282
|
![]()
Riktig som cedlind sier. Skal man inkludere sikkerhetssoner, får man helt andre tall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2012
Posts: 349
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Rullebaner ved norske flyplasser | TFC1 | Flyhistorisk forum | 3 | 18-03-2019 22:25 |
Tilstanden på norske rullebaner | kimbo | Småprat | 71 | 28-03-2015 12:12 |
Havarikommisjonen med rapport om norske rullebaner vinterstid | sukram | Flyforum | 18 | 08-05-2011 20:02 |
Glatte norske rullebaner skal granskes | Wig-wag | Flyforum | 0 | 12-03-2010 10:00 |
Rullebaner | Twin Otter | Flyforum | 2 | 25-01-2005 20:45 |