![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() ![]() ![]() Valgte dette hotellet som ligger rett ved mitt vanlige guesthouse da de var fullbooket i perioden jeg skulle være der. 3 netter kostet ca. 7000,- THB i en «Junior Suite», noe jeg syntes var helt greit for denne beliggenheteni Patong. Litt bilder fra hotellet og rommet følger. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Restauranten: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() ![]() ![]() Litt fra poolen på taket: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Etter en fin helg i Phuket, var det på tide å komme seg tilbake til Bangkok for å møte frøkna og «junior». Ble kjørt opp av min faste sjåfør fra Joy`s Cafe & Guesthouse. Her er litt info om HKT: ![]() ![]() ![]() ![]() Innsjekk, «frisk luft» og en liten tur i loungen før avgang til BKK. Bonusen på denne turen var at de hadde satt inn en nesten ny B777 istedenfor den opprinnelige AB6 – med helt ny Biz-kabin…. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by HS-TLD; 18-02-2013 at 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() ![]() Noen bilder tatt fra gangvei mot bro: ![]() ![]() ![]() ![]() Vel om bord så det slik ut: ![]() Sete 12A: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kald klut, og forfriskninger ble kjapt tilbudt: ![]() ![]() Pushback & Safety Demo: ![]() ![]() ![]() Litt bilder under taxing til RWY: ![]() ![]() Last edited by HS-TLD; 18-02-2013 at 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() ![]() ![]() Under take-off roll: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fant meg godt til rette i disse nye stolene, og vil påstå at det er en klar forbedring til de gamle. Det var på tide med mat: ![]() ![]() Alt ble skylt ned med cola…. ![]() ![]() Nærmer oss BKK, og landing om ca. 10 minutter ble vi opplyst om: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() @ gate: ![]() Henting av bagasje gikk kjapt. Møtte frøkna og junior rett utenfor med taxien som avtalt. Nesa ble satt mot Cha Am og Novotel Resort der: ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Resepsjonsområdet: ![]() ![]() ![]() ![]() Åpen løsning mot stranden i fra foayè/resepsjon: ![]() Sittegruppe/røykehjørne…. ![]() Baren: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by HS-TLD; 18-02-2013 at 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Utsikt mot poolen: ![]() Litt bilder fra restauranten: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by HS-TLD; 18-02-2013 at 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tips til reiserute ved bruk av miles (Miles&More) | BSSW | Reiseforum | 2 | 28-01-2017 23:50 |
Eurobonus vs Dividend Miles etc | CCS87 | Reiseforum | 2 | 16-05-2014 10:09 |
Til Thailand med US Dividend Miles i C & F Vol. II (Nov. 2013) | HS-TLD | TripReports | 55 | 20-02-2014 14:08 |
Til Thailand og Hong Kong med QR - TG & EK i Biz & First (Jan/Feb 2012) | HS-TLD | TripReports | 79 | 11-07-2012 11:03 |
Opp til 5000 Dividend Miles med US Airways fra OSL | OSLflyer | Reiseforum | 9 | 12-04-2009 22:54 |