![]() |
|
![]() |
#61 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Respekt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Front section flyer
|
![]()
Super rapport som vanlig, har sagt det før; Skaff deg jobb som reisejournalist
![]() Takk for du delte denne med oss HS-TLD ![]()
![]() |
#63 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hadde tenkt å feste med noen kamerater i går kveld, men når jeg kom hjem i går ettermiddag og så at det lå en fersk tripreport fra HS-TLD, så ble det å legge seg godt til rette på sofaen med ipaden og nyte denne fantastiske tripreporten. Selvsagt med noe godt i glasset. Må få booket en Thailand-tur selv nå snart :-D
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Takk for flott rapport, er enig med deg vedr TG-crew. Fløy selv LHR-BKK-LHR med A346 for ikke lenge siden, og det var to forskjellige opplevelser til BKK og ut fra BKK. virker som crewet er mer sprudlende når man flyr ut fra hjemmebase (har opplevd det hos andre også, eks. SK)
![]() |
#65 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||||||||||||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Quote:
Quote:
![]() Quote:
Quote:
![]() Takk for tilbakemelding Henshaw ! Takk for flott tilbakemelding SAS-Steward - setter pris på det! Bare hyggelig - takk for at du leste ! Quote:
![]() Quote:
![]() Takker for det GinTonic - hyggelig med slik tilbakemelding fra deg! Takk skal du ha LN-FHU - hyggelig at "fotodokumentaren" falt i smak ![]() Quote:
Takk for det AirbusTrond - og takk for at du leste! Bare hyggelig Fredrik74 - takker for fin tilbakemelding fra deg! Quote:
![]() Quote:
Takk skal du Robbie - setter pris på det! Ser frem til resten av din egen tur etter som den skrider frem - ser ut til at dere hadde en flott reise ned, og at dere koser dere godt uti Thailandsbukta. Nyt resten av turen! Quote:
Quote:
![]() ![]() Quote:
(Jeg har også samme opplevelsen fra andre selskaper - dette gjelder ikke bare hos TG og ut i fra BKK) Hehe.... +1 ![]() Forøvrig mange fine bidrag i "Tripreports" på forumet i fra alle klasser om dagen som skal fylle søndagen min greit i alle fall... Takker igjen for de fine tilbakemeldingene dere har gitt meg. HS-TLD |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]()
Tusen takk for en heidundrende trip report! Utrolig bra dokumentert med både tekst og masse fine bilder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Flott rapport, får være litt surmaget, 10 bilder av samme svømmebasseng ble vel drøyt, men alle de fristelsene du utsetter oss for så er det uansett forevig tilgitt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Enda en HS-TLD-TR
![]() TR'ene jeg kvier meg for å lese, men ikke klarer å stoppe med når jeg først begynner (Ja, det var et kompliment ![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Synes det er direkte uhøflig å forlate denne rapporten uten og legge igjen en kommentar; vanvittig bra gjenfortalt og dokumentert!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Ellers er det ikke annet å si enn at modemet har fått kjørt seg båndbredde-messig, in a good way ![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
For min del, beholder jeg alltid skoene paa til jeg er i luften og tar dem paa foer landing. Gammel vane jeg har behold.. Takker igjen for en flott og veldig gjennomfoert rapport. Setter STOR pris paa rapportene dine Ikke det at det gjoer noe saerlig, men i likhet med en del andre, har jeg merket en oekning i antall bilder av samme ting. ![]() Last edited by Tommy777; 20-02-2013 at 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for en utmerket og inspirerende TR!
w |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||||||||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Quote:
Takk for “tilgivelsen” og takk for at du leste krølle! ![]() Quote:
Takk for at du leste! ![]() Quote:
![]() ![]() Quote:
Ja, som nevnt over så kan så være (for noen)... ![]() Nå er jo dette “min måte” å lage rapport/presentere ting på – og slik jeg liker det. Skjønner og ser allikevel at det kan være litt i overkant for noen.... For at man skal kunne “unngå” å scrolle gjennom alle avsnittene, samt å bli “tvunget” gjennom bilder man kanskje ikke er så interessert i – så lagde jeg avsnitt til rapporten, så man selv kan velge hva man vil se/lese og festet det til toppen av første post. (Håper det var noe til hjelp om ikke annet....) Takk for tilbakemelding! Quote:
![]() Quote:
Ser Tommy nevner under her at dette trolig heller ikke er vanlig praksis. Quote:
![]() Takker for tilbakemelding Thomas ! Quote:
![]() Takk for det wilhelm – hyggelig å kunne inspirere ![]() |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
I signaturen din har jeg merket meg de siste månedene (etter forrige tur):
Quote:
Angående for mange bilder. Lag trip reporten slik du ønsker. Hvis folk syns det er slitsomt å scrolle kan de 1) større skjerm/lavere oppløsning, 2) reise sjæl eller 3) la være å se! Ikke verre. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fy fader. Jeg bøyer meg for denne! Utrolig inspirerende. Takk for en glimrende rapport, og for at du tar deg bryet med å dele så mange bilder. Planlegger Asia-tur til høsten, og da er det mye her jeg vil tenke på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Wow!
Herlig dokumentasjom på noe de fleste av oss neppe kommer til å ta oss råd til ![]() Kan ikke se problemete med antall bilder, men skroller selv behendig over menyene... Håk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du store alpakka!
Brukte 2 kvelder på å komme gjennom denne fantastiske rapporten! Jeg vet hvor mye arbeid det er å få inn rett bilde på rett plass i disse rapportene, så her ligger det mye arbeid bak. Som vanlig fra deg, aldeles fantastisk! Takk for at du tok deg tiden til å glede oss på denne måten. Du burde få tittelen Cand. Tripreport! ![]() Quote:
Men det vi kan være enige om er at det er veldig hit or miss med TGs crew. BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Nok en gang en fantastisk rapport fra deg! Jeg synes det er beundringsverdig at du tar deg tid til, både under reisen til å snappe bilder underveis, og også å sette det hele sammen i etterkant! Det er som å være med deg på turen!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tips til reiserute ved bruk av miles (Miles&More) | BSSW | Reiseforum | 2 | 28-01-2017 23:50 |
Eurobonus vs Dividend Miles etc | CCS87 | Reiseforum | 2 | 16-05-2014 10:09 |
Til Thailand med US Dividend Miles i C & F Vol. II (Nov. 2013) | HS-TLD | TripReports | 55 | 20-02-2014 14:08 |
Til Thailand og Hong Kong med QR - TG & EK i Biz & First (Jan/Feb 2012) | HS-TLD | TripReports | 79 | 11-07-2012 11:03 |
Opp til 5000 Dividend Miles med US Airways fra OSL | OSLflyer | Reiseforum | 9 | 12-04-2009 22:54 |