![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Silver
|
![]() På tide å fly litt igjen. Litt info og kart følger først…
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Boarding foregikk i skikkelige former – jeg var faktisk førstemann inn…tror vi ble 5 pax på tre rader. ![]() Setet for turen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Push og safetydemo på riktig klokkeslett: ![]() God Tur! ![]() Noen observasjoner mot RWY: ![]() ![]() Skikkelig ruskevær kan man vel kalle dette… ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() ![]() Så var det oss: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Godt å se sola igjen… ![]() ![]() Mer mat… ![]() ![]() ![]() ![]() FR som passerer under oss underveis… ![]() Decending into FRA: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Silver
|
![]() På tysk mark igjen…
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Speilbildebilde… ![]() Straks ved gate. LH leverer bra syntes jeg. De var «på» hele tiden og hadde ofte forespørsler om det var ønsket noe mer. Da gjenstår bare noen timer i Frankfurt – før siste leg til OSL er et faktum. Tiden ble slått i hjel med litt pølseknasking i loungen, men også ved litt spasering og kikking rundt omkring. Loungen (Biz) var så full av mennesker, at selv jeg ga f i å knipse noe særlig med bilder der. Pølsene smakte, og ble skylt ned med litt skikkelig øl… Her følger litt info samt litt observasjoner gjort under tiden på FRA: ![]() ![]() ![]() TG A380 under TO: ![]() Hva denne gjorde i FRA vites ikke: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Silver
|
![]() På tide med siste flight:
![]() Hadde sete 3A for denne turen. ![]() ![]() ![]() ![]() Boarding foregikk på «norsk» manèr – Jeg først..jeg først… ![]() ![]() ![]() Push og safety demo omtrent på riktig klokkeslett: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Greit med trafikk i området: ![]() ![]() Hadde meg kun en kaffe & cognac på denne flighten. Begynte å bli temmelig mett nå… ![]() ![]() Last edited by HS-TLD; 17-02-2013 at 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Silver
|
![]() Tilbake i kongeriket, og snart ved gaten… ![]() ![]() ![]() Bagasjen var selvfølgelig ikke kommet med – ingen visste hvor den var for øyeblikket heller….innom serviceskranken for rapport – og ble deretter noen kroner fattigere etter en runde i Tax Free. Hentet av en kompis med bil, og kjørt helt til døren i Røyken. Bagasjen dukket for øvrig opp etter 2 dager…. Da gjenstår det bare å takke for at du leste reiserapporten min. Skulle dere lure på noe er det bare å spørre. HS-TLD Tidligere TR`s: Last edited by HS-TLD; 17-02-2013 at 13:28. Reason: Skriveleif.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
For en fantastisk rapport, mye god informasjon for oss fly- og reisefantaster :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Herre, dette må da være fasit for alle tripreports. Takk for "turen"!
(Og nå angrer jeg litt på at jeg valgte OZ foran ANA i mars…)
![]() |
#48 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Helt overlegent, og ryddig å pent oppsett som vanlig som gjør lesingen enda bedre.
![]()
![]() |
#49 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Dæven...!
Dette var bra saker, måtte legge inn en pause i midten, da scrollerhjulet på musen holdt på å gå varmt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hands down.
Fantastisk rapport, takker for turen ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tusen takk, jeg koste meg når jeg leste dette :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Nok en fantastisk tripreport. Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Livsnyter
|
![]()
Helt super rapport! Fytti grøss hvor lyst jeg har til å reise en tur selv nå!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ord blir knappe, hvilken fantastisk dokumentasjon!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Superflyer
|
![]()
Nok en gang en skikkelig "fotodokumentar" fra HS-TLD. Tusen takk
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ojojoj imponerande! Det är dom här rapporterna som är så farliga. Helt omöjligt att inte utnyttja nästa 100% erbjudande nu! Snart ett år sedan min divided miles resa och känner att det är dags att fixa en ny!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Bør trykkes mellom to permer !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tusen tack för rapporten. Det är som vanligt väldigt bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Herre min skaper. Dette var helt fantastisk! Man sitter bare og drømmer seg bort her i vinterkulda ..
Tusen takk skal du ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Med ungene som våknet 06:30 og flere timer til sporten begynner på TV var det utsikter til en relativt kjedelig morgen. Men det var bare til jeg så at det lå en triprapport fra HS-TLD. Har kost meg med denne nå i morres. Takk for en fantastisk rapport.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tips til reiserute ved bruk av miles (Miles&More) | BSSW | Reiseforum | 2 | 28-01-2017 23:50 |
Eurobonus vs Dividend Miles etc | CCS87 | Reiseforum | 2 | 16-05-2014 10:09 |
Til Thailand med US Dividend Miles i C & F Vol. II (Nov. 2013) | HS-TLD | TripReports | 55 | 20-02-2014 14:08 |
Til Thailand og Hong Kong med QR - TG & EK i Biz & First (Jan/Feb 2012) | HS-TLD | TripReports | 79 | 11-07-2012 11:03 |
Opp til 5000 Dividend Miles med US Airways fra OSL | OSLflyer | Reiseforum | 9 | 12-04-2009 22:54 |