![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gooooood morgen godfolk!
![]() Det er fredag og snart helg! Så da er det å brette opp ermene og rydde unna alt innholdet som haglet inn i løpet av gårsdagen før man avslutter med en tur innom det stedet der de selger flasker med % innhold. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra bussen til jobb. Yr hevder -13 her i hovedstaden og tror nok ikke det er så langt unna sannheten. Etter jobb blir det å spenne på seg skiene da middag og overnatting på Kikutstua er reservert. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hipp hopp fra Bangkok. Kun i biz i dag, saa da blir det kantinebesoek sammen med hoenehusraidere paa vei hjem til Europa. En god del hurragutter fra Tyskland er godt i farta og har loungeparty siden Thai er sen til Frankfurt. En er selvsagt paa telefonen med sin nye kjaereste i Pattaya som savner han allerede..
Flotte dager rundt om i Asia er naa over, men har to netter i LA aa se frem til foer det blir hjemtur paa soendag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Heldigvis straks helg.
Idag får man stribooke litt flere reiser. Det meste av vårens forhåndsspesifiserte utflukter er nå i boks. Mangler bare en til Østkysten i Juni. Skal se om jeg bruker BA salget nå eller venter til neste. Ser de har blitt "kjipe" så man må bli natt lør-søn på biz tilbudene sine. Så hvor velger man da noen dager før jobb? ORD, NYC, BOS? Hm... En fin dag ønskes i Pattaya, der de selger % og rundt Kikutstua. Den prøvde jeg å finne en gang, men gikk meg så vill at jeg måtte overnatte i skogen.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Morn fra Verven, hvor det fortsatt er kaldt ute. Metrologene snakket om plussgrader mye vind og regn over helga. Virker som det finnes to typer vær i oljebyen. Enten kaldt og klart eller vind og regn. Har ikke bestemt for hva jeg foretrekker. Januar nærmer seg slutten og godt er det. Makan til travel start på året.
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra NVK. Tenkte å ta WF hjem for en gangs skyld, men det var tydeligvis en stor tabbe. Flyet skulle gått herfra nå, men er fortsatt ikke lettet fra BOO. Dermed henger min videre forbindelse BOO-BGO i en tynn tråd. BOO-TRD er allerede 2,5 timer forsinket, så jeg har nå også booket SK via OSL, noe som gjør at jeg i så fall kommer frem 2 timer forsinket. Ikke den starten på helgen jeg ønsket
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Front section flyer
|
![]()
God fredag fra Pattaya.
Etter ei uke med nok av dårlige nyheter fra Norge, med frosne vannrør , pipebrann er det godt det er helg. Driver å planlegger en tur til jungelen for å besøke familien til dama. Da 10 timer i buss er uaktuelt blir det nok en flytur+ en mindre buss tur. Tror kroppen har godt av litt alkohol denne helgen etter mye knallhard trening på gymmen her nede. Skal også få ut fingern og få ut en TR som snart er ferdig skrevet i løpet av helgen tenker jeg. Quote:
![]() Me miss you vellly velly much teelaak går vel igjen hele tiden der ![]() Ha en fortsatt god fredag ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |||
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God nok en iskald fredag med minus 9 grader fra Det Sørlandske!
Kontoret er inntatt for ukens siste arbeidsdag. Den byr desverre på dobbel jobbing, så jeg gleder meg egentlig mest til lørdagen. Da skal det ![]() I kveld skal man være Quizzmaster. Moro det også! Bandittene skal campere hos farmor hele helgen, og trofekjerringa skal jobbe både lørdag og søndag. Så dette blir nok en temmelig grei helg for far! Quote:
Quote:
![]() ![]() ![]() Quote:
God helg ønskes både fjern og nær, men ikke uten alkohol! ![]() BF ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Merkedag! Evt. merkeveke... Første veka med fem dagar på jobb sidan mai eller juni i fjor. Mykje av dette pga. pappaperm, men etter den tok slutt har det vore eit res av sjukdom og tull... Kanskje bedring i sikte no... Jammen trur eg at eg skal greie å bli ferdig med skriveria mine i dag også, slik at neste veke blir fin oppkøyring til Roma-tur. God helg!
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
Hepp fra Trondheim
![]() Her er man sykepleier for resten av familien på andre dagen....men ser heldigvis lys i tunnelen. Taso til kvelds og rolig helg er planlagt. Gudd day to y'all ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra Berger. I gang med ukas siste innsats før en forhåpentligvis rolig helg.
Ellers så man G-EUUL stå og deice på OSL i stad, før den skulle fly til London som BA763, og med det markerer jeg T-50 til jeg sitter ombord i den selv ![]() En god fredag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen, ja ... her ser det ut til å bli en guffen dag. Lett FZRA i området som er ventet å forsterke seg utover dagen. Skolene har allerede meldt at de er stengt. Ikke bare pga været, men fordi man er redd for problemer for skolebussene, som man helst ikke vil ha skliende rundt på småveiene. Tar seg så dårlig ut i avisen med skolebusser i grøfta ...
![]() For oss vil det verste være om det legger seg is på trær og strømlinjer. Da kan det fort bli problemer med strømmen. Så vi fyrer i grua og håper på det beste ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Front section flyer
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God fredag fra Sola, har hatt en rolig dag på jobb, innflyging har foregått på 1.8 idag så litt har det vert å sett ut av vinduene, øl- og vin lotteri er ferdig og det gikk meget bra, sett i fra mitt ståsted.
Ser fram til en rolig kveld nå idag, men i morgen blir det Cognac, Wisky og øl smakingings kveld, men jeg tror jeg gjør lurt i å holde meg til øl smakingen... Ha en god helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Big Apple. Minus 9 nå og mye vind. Så surt... Men vi er vel kledd..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Var en tur på dynga og det er begynt å legge seg glasur her og der. Sklia ned i glasscontaineren var super å kjøre bob med tomflasker i, og Nøgne Ø viste seg som en suveren vinner i begge sine heat i klassen for brunt glass. Legger de glidevoks på flaskene ved tapping?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God fredag fra Harstad. Dagen har gått med til konferanse. Avsluttes med Bruce Dickinson og historier om livet på tur med 757.
Ha e flott dag videre!
![]() |
#18 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Aloha!
God morgen/kveld fra Honolulu, livet er strengt tatt ikke så vondt når man har ferie. Hostelet jeg har funnet er helt ok, hverken mer eller mindre, men det gjør at mer av budsjettet kan brukes på morro! Pro Bowl på søndag ligger ann til å bli en slager.. Men nå er jeg ferdig med frokosten og skal komme meg ut i Honolulus gater og kanskje en tur ned på stranda.. Hardt liv!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 31-01-2014 17:13 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 22-03-2013 17:22 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 19 | 10-02-2012 15:08 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 25 | 28-01-2012 17:41 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 13 | 20-01-2012 20:58 |