![]() |
|
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Hvis det er sånn at du var involvert personlig (noe jeg tviler på) - så kan du gi forumet den korrekte historien bak dette! Jeg vet ikke om dette er en sann eller usann historie, men er den usann (falsk anklage) - så er det vel ingen mening når firmaet ditt beklager den - og attpåtil kompenserer legen. Jeg skrev innledningsvis at dette var en FILLESAK, men registrerte at den skapte stor debatt i sosiale medier. Dette er en typisk "ikke-sak" som blir blåst opp til proporsjoner grunnet klønete behandling. Og -JA - jeg holder fast i at dette neppe hadde skjedd med et skandinavisk crew, og min personlige mening er at disse involverte ikke klarte å "lese" mellom linjene i instruksverket sitt. Kanskje en kulturell greie? Det er ok at du går i forsvar for spanske, innleide kontraktskolleger i DY - men min agenda er vel egentlig bare å belyse en mulig effekt ut av det å ha på folk på kontrakter - som er redde for å gjøre feil som gjør at kontrakten kan termineres - for det er vel det som har skjedd her, i denne latterlige saken. Du kan også få lov å tolke det som et innlegg for å ta vare på norske arbeidsplasser (og deres verdi) - også din egen! Tally-Ho |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Brukte feil ord i klagesak, ble nektet erstatning av Norwegian | LN-KOG | Småprat | 4 | 06-09-2017 07:30 |
Norwegian nektet henne mat og drikke på 12 timers flytur (og andre historier) | HS-TGA | Småprat | 188 | 03-07-2013 01:29 |
Kaffe... Te...? | BSSW | Flyforum | 22 | 21-05-2009 15:50 |
Norwegian-pilot nektet å gå gjennom sikkerhetskontrollen | CK | Flyforum | 171 | 06-04-2005 09:18 |