![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Noen som kan si noe om dette?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Personlig ville jeg sett paa utvalget av spill og bestemt meg ut fra det ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Gå for en Xbox, det er flere muligheter, du kan spille av mpg filer på den og du kan lagre xbox spill på selve maskinen
|
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Selvfølgelig, men det begynner jo å bli nokså likt.
Madden på PS2 er jo dog et stort pluss for nettopp PS2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]()
Begge kan kjøre linux, så er vel hiop som happ?
![]() Men på den negative siden, ingen av de kan kjøre FS2004 og PMDG sine fly. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Spillutvalget er litt større på PS2, mens Xbox'en har bedre teknisk spec (og i endel tilfeller dertil bedre grafikk).
Valgte selv Xbox fremfor Gamecube og PS2, bl.a. pga. den ekstra kraften i maskinen, muligheten for Dolby Surround (aner ikke om vi snakker 5.1 eller DTS 2.0), mulighet til å lagre på selve maskinen og ikke minst spillefølelsen. Min høyst subjektive og personlige oppfatning tilsier at denne var det beste valget. Har hatt den i ca. en måned og er storfornøyd!
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
Modifisert XBOX med 120gig harddisk - beste kjøpet jeg har gjort! (Jeg modda den selvfølgelig selv ;-)). Kjører Xbox Media Player, som kan spille av ALT av film (DVD, MPG, DIVX, WMV, etc.), musikk (MP3, OGG, ++), lagrer spill, filmer, musikk på harddisken. Kan streame filmer fra PC, høre på webradio, spille over nett (xlink kai), osv. osv.
Finner bare en grunn til å kjøpe PS2, og det er GTA: San Andreas. Men det kommer til XBOX om ikke altfor lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er ikkje det så at det kommer snart en nyere versjon av XBox som er vanskeligere å modifisere enn dagens XBox?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Veileder: Hvordan går man frem når man skal redigere et RAW bilde | gilera | Bilder & foto | 18 | 23-02-2011 23:16 |
Helt totalt OT: Bil-bilder... | Trety | Flyforum | 231 | 07-06-2007 19:02 |
«Hva skal man med Taliban når man har slike som dere?» | LN-KOG | Flyforum | 6 | 08-11-2006 18:18 |
Kan man kjøpe julekulene... | EB | Flyforum | 0 | 03-12-2005 09:05 |