![]() |
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2011
Posts: 242
|
![]()
Mye morsom synsing å lese her. Til dem som har greie på fly. Thai flyr moderne 5-6 år gamle 777 -200 fra Osl til Bkk. Det er fly som har rundt 290 seter, altså ganske så likt dreamlineren. Er det noen her som vet hvor mye mindre fuel en 787 med 290 passasjerer bruker sammenliknet med en relativt ny 777 med 290 passasjerer på denne strekningen. Morsomt å vite. Relativt sammenlignbare størrelser og det vil kunne si litt om lønnsomheten mellom flytypene? Kanskje litt på siden av tema, men prøver meg.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Service ombord på SAS longhaul | Ståle | Reiseforum | 88 | 28-12-2024 02:57 |
SAS - LongHaul priser i Business | peterfox | Reiseforum | 1 | 04-08-2014 07:22 |
AirBerlin - service og komfort? (splittet) | Bizflyer | Reiseforum | 7 | 10-03-2012 17:25 |
Komfort/service - Air China 777-300? | ostis | Reiseforum | 4 | 19-01-2012 12:32 |