Quote:
Originally Posted by CaptainMorgan
Bor man i Trøndelag er det mest naturlige valget når man skal vestover å fly Icelandair. Men også SAS ( OSL/ CPH) eller KLM. Å fly helt ned til Frankfurt blir da meningsløst, med mindre man er så gjerrig at man skal spare 67 kroner på flybilletten.
Når man skal østover kan det tenke seg at FRA er "gunstig", men det kommer helt an på hvor. Poenget mitt er uansett at Frankfurt er et eneste stort rotehøl med dårlig ventilering.
|
Alvorlig talt, dette tullballet av et innlegg fortjener knapt noe seriøst svar,
SAS sitt nettverk fra
OSL/
CPH er en mygg ift. hva Lufthansa har fra
FRA. Skal man ut i verden er det svært liten forskjell på om man flyr via
FRA eller
AMS.
Quote:
Originally Posted by CaptainMorgan
Dersom Lufthansa gjør at KLM skrenker inn på antall avganger fra Værnes så kan LH bare ha det så godt!
|
KLM flyr bare
TRD-
AMS 3x daglig med E-190, og KLM er ikke kjent for å løpe fra konkurranse. Sannsynligvis vil ikke KLM redusere om LH skulle komme. Argumentasjonen din er uansett helt på jordet, om folk foretrekker LH foran KLM, så må de få lov til å fly med hvem de vil uten at du skal blande deg inn i det.
Quote:
Frankfurt ligger alt for langt nede i Europa til at jeg ser noen hensikt å fly via den fra TRD, med mindre man skal sydover. Derimot savner jeg en skikkelig helårsrute med OneWorld fra Værnes til Heathrow - Da kan vi begynne å snakke!
|
For
LHR er mye mer etterspurt enn
FRA, og det er mye bedre å fly østover via
LHR 
....
.....