![]() |
|
|
![]() |
#1 |
AirBussjåfør
|
![]()
Personlig håper jeg Lufthansa holder seg unna Værnes. KLM og Amsterdam er heller å foretrekke, da terminalen er utformet som en oversiktlig edderkopp med butikker/insjekking o.l. i midten, og gatene i "slynger" ut fra denne. Frankfurt derimot er en gammel, rotete og utrivlig nazibunker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Når det gjelder FRA som flyplass, så overdriver du kraftig. Har du i det hele tatt vært der? Heldigvis er ikke noe av dette opp til deg å avgjøre. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
AirBussjåfør
|
![]() Quote:
Har vært på FRA ja Herr Boeing_Fan, og må si flyplassen er på nivå med CDG. Quote:
Last edited by CaptainMorgan; 07-11-2012 at 15:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Man eliminerer en stopp fra svært mange destinasjoner .. både i Asia og Amerika. Skal f.eks. jeg til Trondheim med en stopp, er det kun KLM som er alternativet .. det gir også nok en mulighet til å unngå tollhelvetet Gardermoen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
AirBussjåfør
|
![]() Quote:
Når man skal østover kan det tenke seg at FRA er "gunstig", men det kommer helt an på hvor. Poenget mitt er uansett at Frankfurt er et eneste stort rotehøl med dårlig ventilering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Hvis man skal 'vestover' (Nord-Amerika) har du kanskje et poeng, men så er det ikke alltid Icelandair er billigst heller. Hvis man skal til midtøsten, SEA, 'the far east', Australia, Afrika, eller Sør-Amerika, er det jo prima å kunne fly direkte til Frankfurt før videre connection. Jeg tar iallfall imot våre tyske venner med åpne armer! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Quote:
![]() Quote:
![]() ..... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
AirBussjåfør
|
![]() Quote:
- Når det gjelder konkurranse så er jeg egentlig ikke så brydd. Vil jeg ut og reise, betaler jeg det det koster uansett. ![]() - Fordelen med LHR er at man slipper *A med sterile fly og maskinell service. LHR er dessuten mye mer trivelig og lett orienterbar. Dette er min mening, og så kan de som vil fly via bunkerhovedstaden ![]() Last edited by CaptainMorgan; 08-11-2012 at 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Utbyggingstråd Trondheim Lufthavn Værnes | Someone | Flyforum | 264 | 03-01-2025 00:41 |
Trondheim/Værnes - transfer, om flyplassen etc | Are G | Reiseforum | 12 | 07-01-2020 10:23 |
Trondheim Lufthavn Værnes 31/08-10 | LCH78 | Bilder & foto | 2 | 20-03-2012 12:32 |
Trondheim/Værnes bilder | gilberg | Bilder & foto | 0 | 27-08-2009 20:40 |
SAS og Trondheim Lufthavn Værnes... | LTH | Flyforum | 18 | 23-11-2005 09:12 |