![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg har en tur med PIA neste uke, og ser at jeg mest sannsynlig må ta flight med litt kort connection i Oslo. Dette krever at bagasjen blir tagget gjennomgående, da det blir knapt å sjekke inn på nytt i Oslo.
Vet dere om PIA og SK snakker sammen, og er det eventuelle regler som krever at jeg _må_ innom innsjekk i Oslo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
[KVS Availability Tool 7.0.3/Diamond - Reference: Interline Agreements [IET]: SK]
Code:
ELECTRONIC INTERLINE CARRIER AGREEMENTS-SK INTERLINE CARRIER CODES AA - AB - AC - AF - AI - AM - AP - AS - AT - AV AY - AZ - A3 - BD - BR - BT - CA - CI - CM - CO CX - DC - DE - DL - DX - EK - EN - ET - EY - FI FM - FV - GF - HM - IB - IG - IR - JJ - JL - JP JU - KA - KE - KF - KL - KM - KQ - LA - LG - LH LO - LP - LR - LX - LY - ME - MH - MK - MP - MS MU - NH - NZ - OA - OK - OL - OS - OU - OV - OZ PG - PK - PR - PS - PZ - QF - QR - RC - RJ - RO SA - SN - SQ - SU - SV - SW - S7 - TA - TF - TG TK - TP - T0 - UA - UL - US - UX - VN - VS - WF XL - 2N - 4M - 9W -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det jeg ville gjort var å gått rett til gate slik at gate-crewet kan gjøre en K-edit og få baggen over på transfer hvis det er såpass kort tid mellom ankomst-avgang, men kan i bunn ikke svare for hvordan dette er hos PK ettersom jeg ikke er kjent med SGS regler
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Minimum connectiontime SK-PK er såvist jeg kan se 40 minutter, så dette må du ha uansett. Bagasjen sjekkes igjennom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for hjelpen folkens.. Da ser det ut som jeg greier meg relativt greit!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
..og som takk for hjelpen fra folk håper jeg virkelig på en rapport fra PIA! ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vi har ofte SK til PK transfer, gå rett til gate så blir du sjekket inn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Inntil da har TC-JGY en god rapport her: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=106711 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Amatør
|
![]()
Hehe, ser ut som at det fort kan bli en interessant tur for din del!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Husk å holde deg våken ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Her må du vel ha en liten en på lomma for å holde deg våken. Men har hørt du får blandevann...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hehe, får huske å pakke ekstra vekkerklokke for ankomsten.. Men med det sikkerhetsopplegget som bedriften min organiserer vil jeg vel raskt bli etterlyst hvis jeg glemmer meg uansett!
Hele oppholdet blir vel ganske alkoholfritt skulle jeg tro. Hører om folk som velger lange omveier for å få sin champers og rødvin på turen, for min del foretrekker jeg heller en direkte og fin rute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Amatør
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gjennomgående bagasje/innsjekk - regler m.v. (Hovedtråd) | A346 | Reiseforum | 80 | 26-07-2019 19:56 |
Gjennomgående bagasje SAS/Icelandair | cntnry | Reiseforum | 3 | 22-02-2014 22:01 |
Gjennomgående bagasje LHR-SVG-OSL? | TommyL | Reiseforum | 8 | 22-11-2012 08:58 |
DY & DX med gjennomgående bagasje | JESPER | Småprat | 14 | 22-04-2011 23:22 |
Ikke gjennomgående bagasje hos SAS? | Wiggo Hovde | Flyforum | 10 | 02-09-2009 11:36 |