![]() |
|
![]() |
#11 |
Newcomer
Join Date: Jul 2012
Posts: 17
|
![]()
Angående punkt 1: Vi har et "stabiliseringstillegg" på i underkant av den summen som er nevnt. Premisset for tillegget er såvidt jeg har fått med meg at vi skal stille oss positive til unntak fra AML og utvidelser av overtidskvoter ved behov.
Det utvises generelt en overveldende fleksibilitet og ekstrem velvilje i forhold til å la seg omdisponere og å dekke opp ledige vakter på overtid (24000 timer overtid på Røyken ifjor). Vi snakker om AML-fleksing på Adecco-nivå og vel så det over mange år. Mulig folk begynner å bli lei. Jeg er først og fremst lei av den sentrale ledelsens arroganse og bevisste stigmatisering av sine egne ansatte. Last edited by QQsauce; 13-07-2012 at 22:04. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Avinor Air Navigation Services (Avinor Flysikring) på sosiale medier | KrisFlyer | Småprat | 0 | 13-04-2019 08:16 |
Ferie- og sommerutfordringer på div flyplasser | SQ321 | Småprat | 7 | 03-08-2017 12:52 |
Flygeledermangel gir sommerproblemer | sail4fun | Flyforum | 16 | 26-03-2006 19:36 |
Hadde vi ikke flygeledermangel i Norge?? | CK | Flyforum | 11 | 09-11-2004 15:32 |