Quote:
Originally Posted by jameson82
Typisk norsk å klage på at det ikke gjøres noe, og da det endelig skjer noe, så klager vi på det og.
|
Bingo, samtidig vil vi se penger nok fra regjeringen til å bygge ut IC - triangelet øyeblikkelig for å nevne en ting!
Quote:
Originally Posted by Commuter
Akkurat den ser jeg ikke, da jeg med mine hundrevis av turer med flytoget i året aldri har opplevd dette som en trend... Forsinkede flytog går som oftest som normalt, og det er sjeldent jeg opplever innstilte flytog (utover ved større problemer / full stopp som varer over lengre perioder)
|
Hvor sene togene ankommer til endestasjonen er det som gjør utslag på forsinkelsesminuttene, og jeg regner med at de fleste her inne hopper av Flytoget innenfor Oslo kommunes grenser. I tillegg kan man også innstile ett flytog, og bruke materiellet i neste tognummer, og vips så forsvinner både forsinkelsen og hva passasjerene merker. Så skal det også si at jeg tviler ikke et sekund på at det ikke finnes et annet forum i verden som har en så høy andel Flytogreisende som dette så det er her kundekompetansen finnes.
Akkurat den diskusjonen med punktligheten til Flytoget er en evigvarende sak i jernbanekretser, og enn så lenge Flytoget på et eller annet vis klarer å ha punktlighet på over 90% selv i de værste tidene så skurrer noe. Men når alt fungerer som de skal så gjør Flytoget jobben sin med god margin