Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 10-03-2012, 09:05   #39
Piper
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,627
Default Re: Norwegian tar ikke kundene på alvor

Mister et fly sin slot får de en ny ,gjerne om en time eller 3, kommer ann på trafikken på planlagt rute.

Venter passasjerene i flyet kan de være klar til reise på 5 min hvis et annet fly mister sin slot.(Betinger avgang i løpet av 5 -10 min) Derfor sitter passasjeren i flyet

Mange tider blir ventetiden under 30 min, selv om de egentlig fikk ny slott 2 - 3 timer fram i tid
Piper is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
For mye motvind, så vi tar ikke med bagasje Discus Småprat 2 05-01-2016 18:53
Flyene på OSL tar ikke juleferie findus Bilder & foto 14 27-12-2010 22:54
Fly som ikke tar opp landingshjulene. Furahini Flyteknisk forum 18 31-08-2010 18:23
easyJet tar passasjerenes sikkerhet på alvor - SKANDALE! CK Flyforum 8 28-10-2008 09:35
Norwegian økte gebyrene uten å si det høyt til kundene. LN-RRA Flyforum 20 09-05-2008 19:26


All times are GMT +2. The time now is 18:16.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.