![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk.
Da var man godt i gang med atter en dag. Ute blåser det stikker iog strå, og man kan godt si at det merktes når man kjørte på motorveien i dag retning Forus gitt. Planene for dagen er vel å ta seg tur ut etter jobb og gå på salg, ikke fordi man vil, men simpelthen fordi man må denne gangen ![]() Nuvel, nå er man på plass, så nå er det å brette opp ermene og sette i gang. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen #2 fra Forus. Jepp. Det har blåst ganske godt i natt og det skal visstnok blåse kraftig på dagtid også. Nuvel.
Dagens første kaffekopp er i ferd med å bli konsumert. Så blir det å ta fatt på dagens utfordringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra flybussekspre
ssen. For et a menneske som meg er ikke dette så galt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da var man på plass i SAS kantina för LH859 tar meg til FRA og LH710 tar meg til NRT i F. Airbus 380 altså. Ble faktisk henvist til gulldelen av kantina i dag av dragen pga det var her det var mat. Så nå menger jeg meg med den ordentlige fiffen.
![]() De spurte attpåtil om jeg ville legge inn bonuskort så jeg kunne få bonuspoeng... Men det gjör man jo ikke når man har betalt reisa med poeng... Trodde bookingklassen kom opp på skjermen. Og fasttracken fungerte, måtte bare si at jeg flöy med Lufthansa så tok de kortet i en annen leser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Bjorli. Kommet et lett dryss i natt, så etter frokost blir det å få på seg skiene og komme seg ut. Siste rest av gjengen kommer opp idag, så med 10 stykker på hytta i kveld blir det sikkert liv og bra stemning. Ha en fin dag
De nekter ikke, men datasystemene deres snakker ikke sammen slik at de ikke får det til |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra Mosjøen. Rolig på jobben i dag og. Det burde vært romjul litt oftere!
![]() Bestillingene fra kundene tikker inn nå på slutten av året, vi skal få nok å gjøre i januar. Det er vi egentlig veldig godt fornøyd med, siden vi lever av å eksportere til et Europa med mildt sagt variabel økonomi. Ha en fin dag godtfolk! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Amatør
|
![]()
God torsdagsmorgen! Noe uggen etter middagen igår hvor
![]() Ny middag på gang ikveld, men blir nok ikke fullt så sent da turen går til København på nyttårscruise imorgen! Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Arbeid, arbeid arbeid!
Her skal det jobbes! Ikveld, Fredag, Lørdag og Søndag. Til informasjon vil det Lørdag kveld sendes ut scud's fra fjerde etasje terminalbygg OSL, no need to worry! ![]() Håper siste rest av romjulen og nyttår kan brukes til å planlegge vårtur til USA, med fly til Denver og biltur fra Denver til Las Vegas - mje får sjåå! Go'dag!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da var jeg på plass i fct i Fra. Skapte litt hodebry da jeg ikke hadde boardingpass, men de fikk nå det ut allikevel. Maskinene her gav feilmelding så fryktet at noe var galt, men er man f pax så er man det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
Ellers kan man vel ikke forvente at personellet på innsjekk skal kunne forskjellen på alle mulige bookingklasser hos diverse selskaper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er nok en note i bookingen som SAS-systemet ikke forstår. Ikke unormalt med 'spesielle' billetter. Dialogen er i et veldig tight format og settes opp av to damer i andre etage i SITA-bygget her i Atlanta og går over SITAs linjer.
God morgen fra Cumming. Kaldt (-2) ute, kaffe i koppen, nykatten på fanget og gratis DN på ipad'en. Livet er godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld fra Hong Kong! Utmerket reise fra Seoul til Hong Kong med Asiana i biz - den slår faktisk lufrhansa i f i støvlene!
w |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen her er det fridag og pakking. Skal nemlig på fjellet på nyttår, så pakking av klær og skiutstyr skjer her, ellers ingenting nytt fra meg. Håper dere får en fin helg med god mat og et fint nytt år
![]()
![]() |
#16 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Her i den italienske delen av Portland er det såvidt morgen, kaffen smaker og i morgen er det klart for retur til Norge. 6:19 ekspressen til TommyTown og lunsj med Tommy før en fnatrer videre med UA 777 forhåpentligvis med ny Business, den gamle var - gammel. Dagen går med til gjensyn med den lille italienrinnens venner fra skoledagene - blir både Stumptown Coffee og Edgefield i dag. Fortsatt god jul --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=45.504614,-122.440916
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Chicago. Her har man tatt turen til kontoret i dag for aa faa kostet unna en del arbeide foer morradagen og mandag som begge er fri.
Klart vaer og noen plussgrader. Ikke mye vinter og julestemning her, nei. Ser frem til ett mikro flyprattreff i morgen paa O'Hare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God aften fra AMS.
Sitter i transferområdet og fyller på med litt næring, det trengtes kan det kjenne ut som. Utenfor vinduet ved C piren er det ikke så mye spennende å se på, men en 767 (ph-oyi) fra Arke fly(tui) er ikke så vondt å se på. Startet klokka kvart på 9 fra Tynset og satser på å være framme og innsjekket på hotellet i Budapest før midnatt! Da skal det bli noen dager med særdeles velfotjent FERIE! Håper alle flytitterne her inne har ei fortsatt flott jul!
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||