![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Ja ja, da var torsdag og helg før man aner det! Det er bare å brette opp armene i dag og, og dagen blir nok i logistikkens navn i dag og. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God torsdag, her går det i ett fra tidlig morgen til seint kveld, hver eneste dag. Helgen intet unntak. Positiv effekt: Grei økonomi i januar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Får vel etterhvert komme meg på jobb. Tror det blir en ganske rolig dag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Regn og vind her over i sørvest. Ikke mye som minner om vinter og julestemning. Det blir en rolig og kort arbeidsdag. Jule-lunsj tidlig på ettermiddagen , fødselsdag for et av barnebarna i ettermiddag og pakking av julegaver i kveld. Da er dagen belagt vil jeg tro. Ha en fin dag Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God ettermiddag… Så lærte man at man tydeligvis ikke tåler Teppanyaki heller..
![]() Dagen har gått med til møter i Abu Dhabi hvor jeg i dag lærte at Stars’n Bars på Yas Marina er et genialt sted for flyspotting. I morgen er vi tre norske par som skal vare med paa nyaapningen av en gourmet mexerestaurant på et Jumeirah hotell, og det gelder jeg meg veldig til. Helg som ca seks timer.. (til dere som liker biler er den lille rakkeren i bakgrunnen A45 AMG som faktisk er en artig bil tross fire sylindre) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Mornings fra Gull-loungen i CPH hvor vi venter på SK til NRT. Skuffende mottakelse av SAS og security på SVG i morges. Kjente jeg nesten ble litt provosert.
Jaja, så lenge alle baggene kommer frem er jeg fornøyd - det er den eneste risikoen på denne omveien til SIN ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Kristiansand.
Dagen gikk med på å bestille flybilletter og montere div utstyr i bilen. Registrerer at pakken min fra Kina ikke kom seg av gårde på tiden. Til Europa har den kommet seg, sendt videre fra Køln kl 12:00 idag, men i følge fedex.com (585846655411) kan jeg ikke vente levering før 30. desember. Jaja, sånn går det når man skal sende i julen. Ellers skal en bedre middag inntas før jeg må pakke inn gaver som skal leveres i morgen. Håper alle sammen får en strålende kveld! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld fra Flesland! Skulle egentlig landet på Torp nå, men ble bare en liten seightseeing over Bergen, før Widerøeflyet måtte snu og lande igjen etter en indikasjon i cockpit på en dør som ikke var ordentlig lukket...
Så da sitter vi i et fullt fly og venter på mer informasjon... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Aloha, God tidlig morgen (!) fra Hawaii, topp vær og alt er strålende , ha en topp dag..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 11 | 18-09-2014 15:48 |
God torsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 15 | 31-10-2013 22:45 |
God torsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 16 | 23-11-2012 02:51 |