![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gudd mauning fra Forus!
Jupp, da var det Torsdag gitt, så det vil jo enkelt og greit bety at det er fredag i morgen og snart helg! Optimismen lenge leve! ![]() Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - sommerværet er på veg igjen - skydekke sprekker opp og den blå himmelen dukker opp.
Ny herlig dag på gang. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hepp hepp fra Skogen. Klart og fint, avbrutt av noen lokale tåkedotter hjemme fra og ut hit. Litt kortere dag i dag, da jeg må sitte barnevakt mens mor er og trener. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Grompf fra Moskva!
Ferdig snakka
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
YO !! fra Trondheim
![]() Nå er det lunsj i tåkeheimen...heldigvis ikke tåke inne ![]() Ha en klarere torsdag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hei og hå!
Fin dag på vest på øst. Hatt en fantastisk langhelg på hytten, så nå fortjener jeg langhelg på jobb. Snaue to uker til Kinatur... Enjoy!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Go'morn...eller rettere sagt snart ettermiddag. Her har tåka lettet og sola skinner, og jaggu så kryper tempen oppover også.
![]() Ellers så har SK 945 og SK 903 passert på vei over dammen og må vel også gratulere Qatar med sin første A380 som akkurat nå befinner seg i Bulgarsk luftrom på vei til ørkenlandet. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag/ettermiddag fra Weybridge,UK.
Her over er det fortsatt sommerlig og fint. Workshop for fase 2 i Prosjektet hele dagen. Ligger an til pubbesøk med kolleger i kveld før neste økt i morgen. Ha en fortsatt fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moooorgen! Siste arbeidsdag før hælja her .. imorgen blir det skolearrangement med guttungen og henting av frue på den lille nærflyplassen.
Sol og fint. Døren står oppe og bikkjene er hæppi! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata! Tiden flyr. Årets whiskytour er allerede tilbakelagt. Ble en herlig tur, med Balblair-besøk som høydepunkt. Og selvsagt en tur på The Grill Aberdeen, og derpå følgende sen kveld for 1 av 4 i følget, og jeg var selvsagt den 1 som holdt ut til nesten 03*.
Det har vært litt spenning knyttet til avstemningen de siste to ukene, men nå ser det ut til at NEI-siden drar fra igjen. Så tipper at det blir et nokså klart 54-46-ja denne gangen. Så får de stemme om 300 år igjen! Ha en fortreffelig høstdag, rundt omkring, med eller uten et glass Balblair til valgvaken. * jeg er nest eldst i følget. Men det henger kanskje sammen med at jeg er eneste ungkar. Skjønt den eldste er også barnløs, så han burde klare det. Skal ikke klage på reisefølget - jo, når man reiser på whiskytour kan man da ikke gå til sengs kl 2300 første kveld og 0030 andre kveld, og 0045 siste kveld. Eller det er kanskje jeg som er usømmelig? Last edited by AirbusTrond; 18-09-2014 at 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Browncoat
|
![]()
God ettermiddag fra havet
Her har man ikke fått unnagjort så mye, da man har ventet på hjelp. Satser på at det blir bedre straks. Fint vær kan man i hvert fall si at det er. Blir interessant å se hva som skjer med nabolandet i vest i dag. Om det blir løsrivelse eller ikke. Finner det nok ut tidsnok Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Lastet akkurat ned noe som heter PhoneClean i ren desperasjon da jeg har altfor mye systemfildritt på både iPad og iPhone .. Og dæven som det funket! 3.56 gb fjernet fra min 16gb padde. Genialt !!!! Koster 20 daler, men det var det verdt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 8 | 19-12-2013 18:35 |
God torsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 15 | 31-10-2013 22:45 |
God torsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 16 | 23-11-2012 02:51 |