![]() |
|
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,785
|
![]()
Ja ja Ole -
Skulle gjerne visst hvilke regler som gjør at Dansker i dette tilfellet ikke kan fly en slynge til syden. De flyr jo både i SAS og Norwegian LN-, SE- registrerte fly. Kanskje også i FR med EI-? Vet også at VP- mfl ikke er ukjent. Norwegian har klart å tilpasse seg omstendigheter i stadig forandring - og derfor suksess. SAS-ansatte derimot virker mere som om de mest er opptatt av å holde på gamle priviligier. Resultatet blir selv følgelig deretter. Har tidligere vært en støttespiller til tanken om Skandinvisk forbrødring i luftfarten - og dermed gjøre oss små Skandinaviske land til en faktor å regne med. Etter de siste pengeoverføringene, så har jeg skiftet mening. Helprivatiser SAS ! Den følgenede massakre på arbeidsplasser som da vil komme - må vi bare leve med. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Jet Time overtager 737-ops fra Cimber | FlyHi | Flyforum | 15 | 19-03-2012 17:01 |
QI dropper 737 operationer på BLL | Jan | Flyforum | 7 | 23-10-2011 23:36 |
Cimber Sterling dropper Grønland | Fysikeren | Flyforum | 2 | 17-01-2010 20:44 |
737 og IC-ops | basejumper | Flyforum | 62 | 25-11-2009 19:51 |
Cimber Sterling 737 ? | TKDahl | Flyforum | 3 | 23-03-2009 23:10 |