![]() |
|
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2010
Location: Copenhagen and Risskov, Aarhus
Posts: 266
|
![]() Quote:
A - Aircraft (hvilken flytype er jeg ombord på? Døre, slides etc.) B - Bracing (hvilken position skal jeg indtage på netop denne station i en emergency) C - Commands (hvilke "commands" skal jeg råbe til passagererne i tilfælde af en emergency? Seatbelts, nødudgange/exits, redningsveste etc.) D - Duties (Hvilke pligter har jeg under en evakuering og efter? Evakueringsflow, nødudstyr, antal pax etc.) I samme øjeblik motorerne gasser op til take off, skal cabin crew ikke sidde og snakke og sludre med hverken kollegaer eller passagerer. Der skal han/hun foretage sit "silet review" og altid være forberedt på en nødsituation. Det er vores job. Alt andet er en uskik! |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
LN-IDB i hendelse ved avgang OSL 11. januar 2017 | viking737 | Flyforum | 3 | 14-02-2017 09:07 |
Oppmøtetid ved forsinket avgang (haster) | Peppep | Reiseforum | 3 | 27-07-2014 02:00 |
Nye prosedyrer på OSL, strore forsinkelser pga. manglende oppdateringer | C130 | Flyforum | 45 | 08-03-2013 00:58 |
Bestille en tidligere avgang på sas.no, problemer ved flybytte? | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 2 | 23-07-2012 00:10 |
Tu-154-prosedyrer | LN-KOG | Flyforum | 14 | 05-01-2006 08:12 |