![]() |
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vel i USA så minner maten om Ryanair selv på nettverksselskap og det på flygninger på godt og vel 5-6 timer (vestkysten til Hawaii). Den wrapen jeg kjøpte på Delta på en morgenflyging HNL-LAX var knapt nok spisbar. Reidarklasse på amerikanske flyselskap er trangt og dårlig. Domesic "first" derimot er ganske bra iallefall på flyginger av den lengden. Om det selges oppgraderinger ved gaten og du har 5 timer flytur så gjør det iallefall på Delta. De disker opp med hva det skal være. Setene er dog bare economy extra (noen flaggskip ruter har dog interkontinentale businesseter feks EWR-HNL på CO ) seter, men servicen er det himmelhav forskjell på. Som sagt så er flymarkedet i USA helt annerledes. Feks nytter det ikke å komme med gullkort i loungen der om du har det fra et amerikansk selskap og skal fly innenlands. Europeiske gullkort setter de pris på dog. Domestic "first" passasjerer har heller ikke loungetilgang automatisk. Det går ofte på medlemskap, men etter det jeg har hørt så er de klubbloungene ræva.
Jeg tror grunnen til dette er at amerikanere får gullkort veldig lett pga de kan signe opp med kredittkort her og kredittkort der som gjør at veien blir en del lettere. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny kalender - ikke bare Ryanair | CK | Flyforum | 3 | 02-02-2009 18:21 |
Det er ikke bare i USA Bush lager trøbbel | Concorde | Flyforum | 7 | 26-06-2008 18:09 |
Bare i USA | TigerBlack | Flyforum | 7 | 06-12-2006 16:43 |
Ikke bare Ryanair | TG923 | Flyforum | 31 | 21-06-2005 16:12 |
Ikke bare Ryanair..... | DY | Flyforum | 4 | 10-02-2005 23:04 |