![]() |
|
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2004
Location: Copenhagen / Malmö
Posts: 3,975
|
![]()
Jeg glemte forøvrigt at tilføje at det åbenbart er blevet umoderne blandt airline crew at benytte gardinerne mellem klasserne. Kun på SK mellem C og Y+ blev der trukket for, mens der var åben mellem Y+ og Y. Også på UA og MP var gardinerne der, men blev ikke benyttet af crewet.
__________________
Founder /Editor: FinalCall travel |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BGO-OSL-MAN-CPH-BGO-TRD-AES-BGO-OSL-CPH-IAD-BWI-ATL-LAS-LAS-PHX-BWI-DCA-ORD-CPH-BGO | 737-405 | TripReports | 28 | 27-08-2014 04:15 |
Tripreport: CPH-EWR-CUN-EWR-CPH med CO og SK | FlyHi | TripReports | 19 | 11-12-2010 16:56 |
Bli med SAS943 CPH-ORD i cockpit.. | Thomas | Flyforum | 0 | 20-06-2010 10:55 |
Spies med direkte fly CPH-CUN | FlyHi | Reiseforum | 3 | 19-02-2010 11:46 |
CPH-AMS med SAS | FlyHi | TripReports | 1 | 11-06-2009 21:57 |