![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
*Gjesp* ... Da har Farmer og undertegnede nettopp avsluttet en lang, lang dag som startet i Barcelona og ble avsluttet med leiebil TRD-Mosjøen etter at vi såvidt mistet siste fly ....
![]() Nå venter bingen og ettersom jeg har helgevakt må jeg opp igjen om noen små timer og utføre dagens første gjøremål. Blir nok en del kopper kaffe i dag. Dagen avsluttes med Åge og Sambandet in concert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Skååååål
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var man kommet seg hjem etter første helg i drosjen på over tre år. Sitter nå og "ro'an ner" før det er natt med ein pils eller to. Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Jaggu ble det ikke morran her på OSL også. Da er det straks hjemover for å ta kvelden. 1 B på SAS-Flybussen kommer ikke på tale, her skal vi sitte bakerst ja! Ha en utmerket dag der ute i intetnett.
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
En lang natt er ferdig. Lille knotten har ikke vært helt i form, siste dagene. I natt har i vært oppe med bleieskift 3 ganger. Festlig. Men nå har alle fått frokost og vi er snar på vei ut for å handle inn diverse til bursdagsfeiringen til knotten i morgen. Så dagen i dag går nok med til indretjeneste. Det blåser og antydninger til regn og knapt 5 grader. Tror vi kan erklære sommeren som over. Ha en god lørdag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Helg, ja. Det har jeg ikke hørt om. Her må alle mann til pumpene, det er nemlig dags for prøvekjøring av 2011-modellene i butikken hvor jeg jobber, i dag.
Været er ikke helt på lag med oss, men så lenge regnbygene kan holde seg unna, så får prøvekjørerne i alle fall tørr asfalt. Middag hos slekta etter jobb, så det blir relativt rolig i Arendal i kveld. Ha en god lørdag.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings fra Gamle Oslo. Tidlig oppe etter mye søvn og slapphet de siste dagene, men antibiotikaen ser ut til å virke. Litt rydding er påkrevet, og så kan det hende at matlysten ordner seg litt, slik at det kan komme litt godsaker på bordet etter hvert. God lørdag !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Asker calling! God morgen! I dag skal det stables 1 favn med ved i garasjen. Det er jo som man sier: "Ved varmer minst 4 ganger, når man hogger den, stabler den, bærer den inn, og når man brenner den". Dersom noen i Asker føler kallet er det bare å stikke innom garasjen
![]() Ha en fortryllende dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ugh.....mistenker at jeg fortsatt har promille
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God lørdag fra Oslo..
Akkurat åpna øya her, etter man gikk å la seg igår.. Bare man har fått våknet skikkelige, blir det en tur på butikken å se om man kan finne seg no spisende der.. Ikke så mye på planen idag, så blir vel til en sitter seg til foran flimreboksen og ser Premier League ![]() ![]() Måtte alle forumrister få en fin lørdag ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God lørdag fra solfylte Bergen. Straks bærer det bort til jus-leseslaen, før det blir en rolig kveld med noen kompiser. Ha en flott dag folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Kaffe og iPad på Hyatt Place (bra hotel)... Nå blir det litt shopping på vie til Maine - min 30. amerikanske stat. Ha en flott lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Sovemorgen igjen. Vekket av en sms fra JetBlue kl. 10:47. Nå er det lunsj, og så får vi se hva resten av ettermiddagen bringer.
Ha en fin dag.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Om jag kunde sova! Klarvaken redan 0800 och satte igång arbetet med att tömma saker som jag har haft i bestmors källare inför försäljning av hennes lägenhet. Tur till återvinningscentralen och kaffe med en kompis har jag också hunnit med. Inte illa före lunch!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Go morgen/ ettermiddag fra Stavanger har vert i byn en tur handlet litt så nå skal jeg slappe av resten av dagen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra MEX, venter paa boarding til SFO foer turen gaar "hjem" til Shanghai.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Da var man oppstanden!
Etter dobbel jobb i går og natt var det deilig å få sovet litt. I dag har jeg meld meg frivillig til å være kokk for kjerringa og venninnene hennes da de skal feire bursdagen hennes som var i forrige uke. Så det blir arbeid i dag også kjenner jeg, dog av den litt mer hyggelige sorten! Satser på at kvelden kan avsluttes med et godt glass på sofaen! God lørdag folks! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da skal man snart begi seg ned til Langnes for første etappe mot IAD. Ingen melding fra optiontown enda....
Dagen har så langt vært benyttet til å kjøre hjem en full baderomsinnredning fra Comfort (inkl. badekar) for den forestående fullrenoveringen av et bad hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God lørdag kveld!
Da har man inntatt senepsmarinert ytrefilet og poppet en flaske Amarone. Kvalitetstid med samboeren i kveld! Nå straks kake, kaffe og Nieport! God kveld ønskes alle!
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nå ble jeg jaggu sulten, men får stappe i meg fra jobbfrukt-kurven i stedet. Nattvakt arghh...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag | Someone | Flyforum | 11 | 17-03-2012 21:52 |
God Lørdag | Someone | Flyforum | 24 | 19-08-2007 01:26 |