Quote:
Originally Posted by LN-KGL
Like fullt er det et glimrende initiativ fra de tre forannevnte karer, og jeg synes vi med den spesielle interessen vi her har, ikke kan annet enn å støtte dem 100%.
Så litt til bruk at dette med sosiale medier, og det å påvirke gjennom agenter som er skjulte påvirkere eller helt åpne. De fleste større selskap har i dag egne strategier for slik påvirkning og det er en selvsagt del en markedsstrategi. Innen bransjen så har det her vært henvist til et annet forum (FlyerTalk) og Continentals representasjon på det forumet (ref. flere innlegg fra Tommy777). Jeg tror vi kan slå fast at også på dette forumet er det slike agenter, og jeg har pekt ut mine personlige favoritter i så henseende. Noen av disse er åpne om sin gjerning, andre er nyttige "idioter" (det var litt sterkt, men la gå for denne gang siden jeg ikke nevner noe brukernavn).
Dette var et nesten helt uhildet innlegg som bygger på informasjon fra dette forumet, men jeg tror dere fleste som er flytende i Google kan finne nesten alt annen informasjon jeg har benyttet på nettet.
|
Fullstendig enig, meget godt sagt. Det er ikke motivet eller ideen jeg reagerer på, tvert imot. Det er noen uheldige valg av fremgangsmåter som jeg håper gutta kan ta tak i