![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Meget interessant udtalelse fra OSL Markedssjef Knut Stabæk angående GWTS projektet. Det får alt andet lige GWTS projektet til at fremstå noget mærkværdigt og det kan vel diskuteres om ikke den fremlæggelse der er foretaget af projektet på dette forum er en sandhed med modifikationer.
Jeg må også tilstå at jeg er meget forundret over den aktivitet der indtil videre har været i det offentlige rum fra dette GWTS projekt. Her tænker jeg hovedsageligt på airliners.net, hvor en bruger der øjensynlig er tilknyttet GWTS projektet, over en længere periode har postet en mængde information og deltaget i forskellige diskussioner med relation til OSL og Skandinavien. Indlæg hvor der efter min vurdering er postet sensitiv information omkring relationer mellem flyselskaber og OSL, samt information om konkurrerende lufthavne i Skandinavien som er misvisende. Desuden er der postet information om konkrete slotansøgninger på CPH, hvilket efter min bedste overbevisning ikke bør (selvom det er semi-public information) forekomme på et offentlig forum - og slet ikke fra en kilde som hævder at være professional involveret og engageret i ruteudvikling for en konkurrende lufthavn. Jeg vil ikke blande mig yderligere i dette, da det må være en sag mellem OSL og GWTS at håndtere dette. Men med adresse til OSL og Knut Stabæk, kan jeg blot konstatere at hvad der postes på airlines.net bemærkes rundt omkring...! Med venlig hilsen
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Bare for å oppklare noe: Jobber PP for CPH eller nært tilstøtende enheter? Det synes som PP har mange meninger om dette, og det virker også som om han mener å ha oversikt over hvordan verden ser ut. CPH er jo en aktør i dette så om det er tilfellet så er det relevant informasjon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Men siden det øjensynligt er et stort issue for TOS så lad os slå fast at jeg ikke arbejder for CPH.
Kommende flyvninger: -------------------- Last edited by PP; 11-08-2010 at 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå har jeg verken peiling eller interesse nok til å blande meg inn i denne diskusjonen, jeg synes lkevel at det er viktig, i forhold til nivået på diskusjonene her inne, å påpeke at utalelser som:
Quote:
Viss du ønsker å feie det hele av banen uten hint om ting du ikke vil stadfeste så får du da heller si at du utaler deg som privatperson og at du ikke arbeider for CHP (uten tillegg). Viss du sier det, enten det stemmer eller ikke, er resten av oss sikkert kapable nok til å avgjøre om det du sier er fundert eller ikke. Å tillegge TOS (eller andre) meninger, er noe du i alle fall bør belegge, ellers fortoner det seg temmelig usympatisk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
I serien LCC fra "Legacy"/"Nettverks"-selskaper - denne gang LH | Superhai | Flyforum | 14 | 26-09-2012 09:42 |
Boeing 737 LN-RPH lander - video (Et "spin-off" produkt av en "fotojobb") | LN-DAG | Bilder & foto | 4 | 28-06-2010 23:00 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |