![]() |
|
|
![]() |
#28 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2008
Location: Oslo
Posts: 249
|
![]()
Akkurat i disse tider, vil jeg tro at FB kan virke litt kaotisk, da mange nesten legger inn FB meldinger i ren desperasjon. Men har selskapet en FB side, er det viktig å svare og følge opp, slik at publikum ser at de blir tatt på alvor.
Sosiale medier er kommet for å bli og det er kjempebra at flyselskapene bruker FB aktivt i sin kommunikasjon med passasjerer. Selv har jeg i dag publisert en melding på veggen til SAS. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyselskapenes livery utvikling | jameson82 | Flyhistorisk forum | 3 | 24-12-2011 22:58 |
Acars - flyselskapenes meldingstjeneste. | ATC-flyradar | Flyteknisk forum | 13 | 20-07-2011 08:35 |
Flyselskapenes service | Boeing_fan | Reiseforum | 56 | 14-12-2010 18:01 |
Flyselskapenes billigkampanjer | DCHalvorsen | Flyforum | 4 | 12-01-2008 00:05 |
Flyselskapenes tidligere hjemmesider | flyKSU | Flyforum | 8 | 30-12-2007 14:40 |