Quote:
Originally Posted by TOS
En kjapp titt innom FB for DY og SAS akkurat nå gir et litt annet bilde enn det jeg satt igjen med tidligere - fyldigere og mer personlige svar fra SAS (f.eks. håndteringen av en gravid kvinne stuck i Barcelona, eller noe slikt). Det stemmer overens med det en del andre her trekker frem. Nuvel. Bør kanskje gjøre noe mer fornuftig nå.... 
|
Den ene av de gravide ble sendt hjem med fly i går, og den andre er prioritert på neste fly fra Madrid. Jeg har sittet på "FB-vakt" (noen har kanskje lagt merke til initialene?) fra 9 til 15 i dag, og skal på igjen senere i kveld (når jeg har fått lagt barna). Det føles godt å gjøre noe som virker meningsfylt og som folk setter pris på. Dessverre må vi ofte svar at vi ikke vet, og henvise til flysas.com, men jeg merker at mange setter pris på å bli hørt og mange har fått uvurderlig informasjon og hjelp i en veldig vanskelig og uoersiktlig situasjon. Noen er nok veldig misfornøyde for at vi ikke har kunnet hjelpe akkuratt
DEM, men +/- ratioen er 9/1 !! Og det gjør også godt for alle
SAS'ere i dagens vanskelige situasjon. (takk for positiv tilbakemeling her også - det bekrefter det vi føler - at vi gjør noe bra!) Dette skal vi klare, let's bring'em home!