![]() |
|
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2007
Posts: 288
|
![]()
Hvis det IKKE er sløvhet hva er det da? Selv om man er i en presset situasjon med mange andre faktorer som spiller inn, er det da ingen unnskyldning for å ta av fra taxibanen? Man er rett og slett ikke fokusert nok på det man skal gjøre og tar de sikkerhetshensynene man skal gjøre, selv om situasjonen er presset. Og resultatet av det er at en farlig situasjon blir skapt, ikke kun for KLM flyet, men for andre fly i nærheten. Og er som det blir nevnt, hadde det vært at dette skjedde på en ukjent flyplass, men av rutinerte piloter i KLM på sin baseflyplass, er etter min oppfattning sløvhet og uforsiktighet. Note: MIN oppfattning
![]()
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
KLM med ny rute til Norge i 2014? (Splittet fra KLM lancerer Sønderborg (SGD)-AMS?) | Trdfly | Småprat | 20 | 08-06-2013 02:59 |
KLM World Business Class, AMS-HRE-LUN-AMS | GinTonic | TripReports | 21 | 19-05-2013 16:26 |
OSL-AMS-ZRH-AMS- med KLM | grove | TripReports | 3 | 06-09-2011 10:51 |
Noen KLM bilder fra AMS | a46z | Bilder & foto | 9 | 20-05-2010 08:59 |
KLM med retur til AMS på AMS-BGO ruten | LN-AFG | Flyforum | 0 | 01-12-2008 21:02 |