![]() |
|
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2007
Location: Sandefjord
Posts: 138
|
![]()
Er jeg helt på jordet når jeg foreslår at grunnen til en nedgang i arbeidsvilkår for flygende personell i basis er på grunn av en underliggende lyst til å fly?
Det er veldig få yrker som jeg har kjennskap til hvor privatpersoner betaler 500k-1M for å utdanne seg, for så å betale for mulig ansettelse og videre opplæring. Grunnlaget for dette er uten tvil at folk vil fly uansett forhold. Hadde enhver enkeltperson nektet å akseptere dårlige utdannings- og arbeidsforhold kunne ikke flyselskapene holde på slik de gjør i dag. Det er helt umulig det. PS: Jeg snakker ikke om å akseptere lavere lønn eller permittering uten lønn for å hjelpe til i vanskeligere tider. Det er snakk om å få arbeidsturnus som tillater en sikkert gjennomføring av jobben, og lønn som rettferdiggjør ubekvemme arbeidstider og det ansvar en flyger har. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En fremtid for norsk luftfart | vbe86 | Flyforum | 29 | 16-03-2016 11:09 |