![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja, da var lørdagen over .. nok en god, varm og solfylt dag her i Georgia.
Sesongstart for Alpharetta Fire - fotball laget til guttungen - og det endte med 1-3 til tross for stor dominans. Kan heller ikke klage på pauseunderholdningen - plutselig hørte jeg godlyd fra 1940 over meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Sydney hvor gradestokken har krøpet opp til 33 grader. Deilig vårvær m.a.o.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad søndag og glad valgdag. Stille stund i heimen med forum, kaffe og en haug aviser. Blir vel en treningsøkt på formiddagen før vi skal avgi våre stemmer etter klokken 16:00.
Ha en flott søndag - kom deg til valglokalet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Anbefaler alle å lese "ukens sak" i VG. Handler enkelt og greit om SAS!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen. Valget ble jeg ferdig med for noen dager siden. Frokosten har funnet sin plass i magen, nå er det friluftsliv som står på trappene. "Ut i skogen opp i trærne". Ha en fin søndag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ned på gymmen nå - deretter lesesal og oppgaveskriving resten av dagen... Ha en strålende søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God søndag morgen fra Zürich.
Her har man leiebilen tilgjengelig fram til kl 13.00. Noen som har forslag på hva man skal gjøre? ![]() ![]() Ellers har man ingen større planer for dagen. Har fått kjørt litt bil i helgen og Sveits er et land jeg nok kommer tilbake til. Mer kommer kanskje i en TR senere ![]() Ha en fin søndag alle sammen!
Upcoming flights: None Last edited by jcnorway; 13-09-2009 at 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Bislett. Lettskyet men endel vind ute idag. Fortsatt ikke helt edru etter gårsdagen, men det kommer seg. Snart blir det frokost før det blir å begynne på husarbeidet, første vaskemaskin er allerede i gang. Når man blir kjørbar senere idag står det bilvask på programmet, og kanskje en tur på Sats. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Var i Zürich/Sveits forrige uke og kan bare si meg enig, det er et flott land! Ha et flott opphold, jcnorway.
Skydekket er tungt og tykt i Tromsø idag så det gjør egentlig ikke så mye å sitte på kontoret og flikke på masteroppgaven. Jeg lar spotify underholde meg og tyr til kaffe når det blir som kjedeligst ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
[QUOTE=jcnorway;416163]Noen som har forslag på hva man skal gjøre?
![]() Det er et flott flymuseum på Dübendorf, like utenfor Zürich! Her har man omsider kommet seg ut av loppekassa, den første espressoen er i farta og egg og bacon ligger for å romtemperere seg. Man skal gjøre sin borgerplikt etter frokost, og deretter blir det vask av Alfa Romeo'en. Den skal på service i Drøbak imorgen tidlig. Kanskje det blir Bizco Spiseri (kenyansk mat) i Slemmestad ikveld. Vi får se.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hva er galt med å spise det varmt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Someone: Stein är van att få rumstempererad mat på flight deck!
![]() I idag är studenten i full fart. Upp 0900 och en bättre frukost innan näsan "planterades" i böckerna. Tänkte ta en längre prommenad senare om vädret håller sig också. Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Bacon rett fra kjøleskapet er noe herk å få til riktig sprøtt. Vanskelig å skille stripene også. Gjelder vel det meste av kjøtt som skal stekes/grilles. Er glad i sushi, men bacon rett fra pakka. Uhmmm... nei, tror ikke det, nei.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings fra Stavanger. Gårsdagens bryllup gikk over all forventning. Nå er det rolig morgenstund med frokost på senga på et av byens fineste hotellrom. Etterpå blir det å komme seg ut å begynne å få kontroll på det enorme gavebordet og få plass til alle gavene i en 40
kvadrats leilighet.... Nydelig vær i Stavanger i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Det kunne jo være han gjør som KLM (nei, ikke flyselskapet...) - steke Bacon ved kroppstemperatur .. tar jo litt tid, men veldig energivennlig ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag. Ble litt for mange IPAs og diverse annet fra Nøgne Ø på Lompa i går. Borgerplikten får vente til i morgen. Det får alle andre plikter også......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God sen aften fra Krsand!
Har vært et deilig vær her i dag, så familien har vært på tur hele dagen. Nå er ungene lagt, og far har hygget seg med tv-kassen noen timer! Nu er det fast-track fra BBC som går. Mandag alt i morgen dessverre. Blir nok en travel dag. Og så skal det jo stemmes også! Nu er det natta strax! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God aften fra Stavanger! Da var det snart seng etter en hyggelig tur til FRA sammen med BSSW
![]() Tipper jeg er i seng før han kommer seg ned til Okka By! ![]()
![]() |
#20 |
Browncoat
|
![]()
Parkerte bilen ca 0102 (eller der omkring). Så det var du sikkert
![]() Hyggelig tur kan vi absolutt si at det var, men det der sagbruket ved hotellet bråkte en del... ![]()
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam Last edited by BSSW; 14-09-2009 at 18:10. Reason: Hotellet mente jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 22 | 14-09-2017 15:59 |
God søndag morgen | Utflyttet | Flyforum | 21 | 13-12-2009 17:03 |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 17 | 07-06-2009 23:33 |
God søndag morgen | LN-MOW | Flyforum | 20 | 30-11-2008 20:08 |