![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Rolig morgenstund før det blir 2 x barnebursdag i ettermiddag/kveld. En 10-åring og en 3-åring som skal feires. ha en flott søndag - med boller og brus!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God kveld fra Monterey, California. Ennaa en time igjen til sondag saa jukser litt. En relativt rolig kveld da det staar noen mil paa planen imorgen og vi ikke har tenkt aa komme avgaarde alt for sent, da Napa er maalet for en siste overnatting for vi kommer til San Francisco. Merker i fjeset av det ble noen timer kjoring med taket nede idag
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Har du bodd i telt???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God formiddag frå Mumbai!
Ein roleg søndag ventes i dag. Relaxing ![]() Siste arbeidsdag i utlandet for denne gongen i morgon, så bærer det mot nordvest. Ha ein monsun dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
neida, men Ramada Limited.....er limited
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banned
|
![]()
God morgen i fra sandnes her går dagen til og lese til muntlig eksamen.
I går var jeg så heldig og fikk bilder av de nye spanair fargene på flyet med reg EC-IPI på SVG. Bildene kommer på mandag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Free Luigi
|
![]()
God morgen! Jeg er nå ferdig med 2 / 3 eksamener! Det har ført til en utskeiing i søvnmønster, og det forplantet seg i drømmene mine. I natt har jeg drømt at jeg først satt på et Norwegianfly som hadde for lite speed på takeoff, og bare falt rett ned etter endt rullebane. Her "ramlet jeg ut" av flyet, før det fløy videre (??). Gikk tilbake og kjøpte meg ny billett (hos SAS) men når jeg kom på SASflyet og kapteinen fortalte om dagens rute, gikk det opp for meg at jeg satt på FEIL fly. Så jeg måtte jo av da, og hoppet i fallskjerm ut.
![]() Ny dag, nye muligheter. I dag skal første topp av "ti på topp" bestiges her i Tromsø. Varden, nemlig! ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God søndag fra Grefsen. Formen er mye bedre idag, og nå står litt husarbeid på planen, ser ut som det trengs.
Så får vi se hva ettermiddagen kan bringe.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Ungefri i går, så det ble til klokken ble 11 før vi stod opp. Så der gikk alle planene og inne/ute-tjeneste i vasken gitt! Ja ja
![]() Ha en fin søndag forumister
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God formiddag fra Oslo. Etter en rolig morgen med aviser og espresso, er jeg tilbake på kontoret for en god arbeidsøkt. Det er godt å sitte på jobb på søndager - da er alt så stille. Så kan jeg heller ta fri en mandag når jeg likevel ikke får gjort noe som helst på grunn av møter, mailer og andre forstyrrelser
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Tromsø! Det ser ut til at min 7 årige datter insisterer på en tur på Kaffebønna, så det skal jeg ikke nekte henne....
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God søndag formiddag - en treg start på dagen etter en alt for sen natt med mye god mat og drikke. Hjelper med forum og kaffe
Eller Motelt ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag. Ble sent i går, med middag,god drikke og badestamp med gode venner. Nå er det bare å vente noen timer til slik at jeg er helt sikker på å være kjørbar, før vi drar og henter bobilen vi kjøpte torsdag kveld.... I sommer blir det flyfritt for min del;0)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god søndag ettermiddag.
Deilig med en søndag som ikke innebærer pakking av koffert. Denne uken blir det kun Asker-FBU (og PMI på lørdag!!). |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Lang sovemorgen! Lunsj er inntatt, alt er klart til montering av garderober imorgen, så da ser det ut til å bli en økt i hagen før regnet setter inn. Det ser nemlig litt truendes ut.
Ha en fin dag.
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Go' nesten ettermiddag her i Alpharetta .. et par busker er bagget og bikkja er badet og klokken er ikke engang tolv! Så nå sitter jeg her med en kopp kaffe og surfer litt ...
25 grader allerede, så det spørs om det ikke bikker over 30 i løpet av dagen .. Kjos-boka er ferdiglest - nå venter en dommedagsthriller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra Sjursøya. Det ble avreise allerede i kveld på meg, ettersom jeg må unnagjort en del saker før kl. 08:30 i morgen. Etter en fin tur over fjellet, så forsvant bagasjen min. Jeg landet på OSL i 5-tiden i ettermiddag, og akkurat nå kom det en hyggelig kar og leverte den på døren. Kjempeservice SAS!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Kom hjem fra Danmark midnatt natt til i går, og det var godt å få sovet ut! Så dagen i dag har vært temmelig slapp, og det er jo også deilig en gang i mellom.
Nå venter en ny uke. Ikke så vanskelig å motivere seg for jobben så lenge man vet at det bare er 12 dager til ferie!! Men nå venter køya! God natt! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 22 | 14-09-2017 15:59 |
God søndag morgen | Utflyttet | Flyforum | 21 | 13-12-2009 17:03 |
God søndag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 14-09-2009 20:10 |
God søndag morgen | LN-MOW | Flyforum | 20 | 30-11-2008 20:08 |