![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen. Håper på bedre vær i dag enn i går - men først skal jeg en tur på kontoret så finværet har ennå noen timer på seg. Ha en fin søndag - hvor enn du måtte tilbringe den!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Ting ser ut til å gå nogenlunde på tid idag, men fortsatt gjør mangelen på gater at det er mye bussing... Hakuna matata!!
![]() |
![]() |
#3 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Vi setter kursen for Portland og moeter Liz og Tommy til middag i Sondag ettermiddag. Et mini Scanair avd vest treff...vi lot fortroppen (svigerfar) ta seg av dem loerdag kveld....ha ne berde soendag - spesiellt paa vestkysten
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God morgen fra strålende solskinn i Elverum. I ettermiddag bærer det videre til Bristol med en 737-700 og SK4661. Ha en fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Mosjøen!
Grått og overskyet i dag. Sterk kontrast til gårdagens blå himmel med derpåtilhørende temperaturer... Rolig dag her etter en todager med alkohol. Blir pizzakveld hjemme hos sjefen til min bedre halvdel. Liker sjefen hennes jeg ![]() E!
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fyllesyke er noe herk!
Gleder meg til mandag alt! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
G'ettermiddag fra Portland. Hele dagen ble tilbragt i Pinot land, det ble besoekt og smakt vin paa hele 7 vingaarder i dag til tross for heavy drittvaer paa morran i dag. Blir noen nye Pinot som skal inn i et av vinskapene vaare om noen uker, ja!
Litt lettere vaer naa, litt avslapping paa hotellet foer middag om noen timer. Dessverre ble bikkja til Finn-Erik sjuk og det var ikke spesielt bra vaer i dag saa vi faar moetes neste gang. Foroeverig ikke lenge til neste Portland besoek. Andre uka i juni har jobben kick-off her, noe jeg absolutt ikke har noe imot. Byen er virkelig hyggelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det ble tur til Kjeller og flydag på meg gitt. Traff mange kjente (og ukjente). Må ha vært bortimot 8-10 000 mennesker innefor portene.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 22 | 14-09-2017 15:59 |
God søndag morgen | Utflyttet | Flyforum | 21 | 13-12-2009 17:03 |
God søndag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 14-09-2009 20:10 |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 17 | 07-06-2009 23:33 |
God søndag morgen | LN-MOW | Flyforum | 20 | 30-11-2008 20:08 |