![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Det er klart at det er viktigere med enda flere pølsekiosker enn en innsjekkingsskranke for transfer. Det er jo tross alt et kjøpesenter.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Transittinnsjekken lå der den nye Peppes baren ligger. Dvs rett vil høyre for selve Peppes, som en eller annen mener har ligget der siden åpningen, som en eller annen også har rett i.
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Den ligger mellom kiosken og peppes, det er en bar foran den nå.
Det er forøvrig løsning på vei for transfer av baggasje uten at paxen fysisk selv må deklarere baggasjen sin. Men når det kommer er ennå ikke bekreftet.
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.” Last edited by Superhai; 05-08-2009 at 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Men uansett så er det nok mange som foretrekker å fly via OSL til/fra BKK pga frekvens. Hadde jeg hatt valget mellom la oss si tre timer på CPH eller en time på OSL, hadde ihvertfall valget mitt vært enkelt.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Forøvrig ligger det to skranker litt bortgjemt mellom kiosken Point og Peppes/baren. Synd disse ikke kan bemannes(og fremkommeligheten dit bedres) - spesielt på kvelden med mye transfer ville mange spart styret med heis og traller med baggasje om disse skrankene gjenåpnes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
![]() Og siden jeg jobber i Bergen vet jeg at det der å reise "rett ut i Europa" fra andre byer enn Oslo ikke er så utrolig praktisk. To ruter pr dag med LH fra BGO og SVG er ikke hva jeg kaller god connection. Og hvem vil vel bli sett i et KLM fly, hadde AF-KLM enda satset tungt med AF istedet fra Norge ![]() Det er vel også ofte betydelig billigere å reise via OSL enn CPH for reiser i Europa (gjelder riktignok ikke Intercont.)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Du har selvsagt et poeng der! Men et Diners Club kort koster ikke mange kronene i årsavgift og så har du tilgang til en rekke lounger på flyplasser, blant annet CPH - selv om den ikke er like bra som SAS sin så er det både mat, drikke, aviser og internett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er da fler enn de fra Oslo/Akershus som bruker OSL. Hele Østlandet tenker jeg vi sier, minus de som reiser fra Torp og Rygge når det er praktisk. For min egen del så frister det å lande IC på OSL etter en laaaang tur istedenfor å lande ett annet sted også få nok en tur før man er hjemme...
Men jeg har full forståelse for at de fra andre kanter av landet gjør annerledes... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
Har aldri hatt noe imot å sette meg i en KLM maskin...
![]() |
![]() |
#37 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#39 | |||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Quote:
Quote:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() Da fikk jeg rett da! Det var der Peppes åpnet en bar! ![]() ![]() ![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS lancerer CPH-Bremen og CPH-Humberside + re-start av BKK | jefi99 | Flyforum | 13 | 24-03-2014 11:47 |
KUL-BKK-CPH-OSL i eco extra, får ikke valgt sete på KUL-BKK | Powell | Reiseforum | 1 | 20-06-2012 23:04 |
42 prosent flere nordmenn til USA i juni | MartinL | Flyforum | 72 | 23-09-2008 16:24 |
Priser CPH-BKK-CPH/ Bizniz class | Bizflyer | Flyforum | 3 | 03-06-2007 19:00 |
TG 747 CPH-BKK | MountainDew | Flyforum | 4 | 14-06-2006 21:26 |